Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Wirtualna Polska z 40% udziałów Patronite.pl

2022.08.23

Wirtualna Polska nabyła 40% udziałów w Patronite.pl, największej polskiej platformie crowdfundingowej. Korzysta z niej wiele twórców internetowych, którym można płacić wybrane kwoty. WP zainwestowało w Patronite 13 mln zł.

Jak działa Patronite?

W ramach współpracy użytkownicy WP zyskają dostęp do treści od internautów pozyskujących finansowanie poprzez Patronite. Obecnie na platformie jest zarejestrowanych ponad 7 tys. niezależnych twórców – blogerów, podcasterów, publicystów czy youtuberów. Konta na Patronite posiadają również stowarzyszenia czy fundacje. Aby wesprzeć danego użytkownika, można wspomagać go finansowo (jednorazowo lub cyklicznie). W zamian za to otrzymamy wgląd w wybrany content.

Korzyści dla obu stron

Wirtualna Polska zdecydowała się kupić udziały w Patronite.pl – dzięki tej współpracy mają zyskać obie strony. W serwisie pojawią się treści pochodzące od nieszablonowych, lubianych twórców, z kolei oni sami będą mogli dotrzeć do większego grona odbiorców i zdobyć nowych wspierających. Jest to szansa na promocję w popularnych mediach. Wyniki tej inwestycji staną się jasne prawdopodobnie już za kilka tygodni.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...