Dzisiaj mamy: Niedziela, 28 Maj 2023

Wirtualna Polska z 40% udziałów Patronite.pl

2022.08.23

Wirtualna Polska nabyła 40% udziałów w Patronite.pl, największej polskiej platformie crowdfundingowej. Korzysta z niej wiele twórców internetowych, którym można płacić wybrane kwoty. WP zainwestowało w Patronite 13 mln zł.

Jak działa Patronite?

W ramach współpracy użytkownicy WP zyskają dostęp do treści od internautów pozyskujących finansowanie poprzez Patronite. Obecnie na platformie jest zarejestrowanych ponad 7 tys. niezależnych twórców – blogerów, podcasterów, publicystów czy youtuberów. Konta na Patronite posiadają również stowarzyszenia czy fundacje. Aby wesprzeć danego użytkownika, można wspomagać go finansowo (jednorazowo lub cyklicznie). W zamian za to otrzymamy wgląd w wybrany content.

Korzyści dla obu stron

Wirtualna Polska zdecydowała się kupić udziały w Patronite.pl – dzięki tej współpracy mają zyskać obie strony. W serwisie pojawią się treści pochodzące od nieszablonowych, lubianych twórców, z kolei oni sami będą mogli dotrzeć do większego grona odbiorców i zdobyć nowych wspierających. Jest to szansa na promocję w popularnych mediach. Wyniki tej inwestycji staną się jasne prawdopodobnie już za kilka tygodni.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...
EcomersyBasic #75: Trudny klient a prawa sprzedawcy. Jak bronić się przed atakiem?

EcomersyBasic #75: Trudny klient a prawa sprzedawcy. Jak bronić się przed atakiem?

2023.04.27
Większość z nas zdaje sobie sprawę, że trudnych klientów nie brakuje – wielu sprzedawców przekonało się o tym na własnej skórze. Wina nierzadko leży po stronie przedsiębiorcy, jednak nie zawsze. Czasami ataki i pretensje konsumentów okazują się zupełnie nieuzasadnione. Jak sobie radzić w takiej sytuacji? Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik...