TOP września od #ecomersy!
Jakie teksty opublikowane we wrześniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o atakach hakerskich w odzieżowych sklepach internetowych, o nieudanej akcji charytatywnej Tatuum czy o wysokich wynikach finansowych Shopera. Naszym czytelnikom spodobał się także wywiad z Emilem Walczakiem, Head of Enterprise & Implementation w BaseLinker, na temat automatyzacji w e-commerce. We wrześniowym TOP-ie znalazło się też miejsce na zapowiedzi różnych wydarzeń: konferencji TAROPAK E-COMMERCE czy Roadshow E-wolucja 2024 Gdańsk. Pisaliśmy również, że BLIK jest już dostępny dla słowackich klientów oraz że H&M rezygnuje z outletu Afound. Podzieliliśmy się TOP-em z zeszłego miesiąca (sierpnia), wspominaliśmy także o rozwoju PastPay.
Robisz zakupy w tych sklepach? W najbliższym czasie musisz uważać! Doszło do ataków hakerskich
Ważna informacja dla klientów znanych marek odzieżowych – wyciekły dane osób, które robiły zakupy w sklepach internetowych New Balance, Ochnik, pickypica.com oraz StreetStyle24. Okazuje się, że przebieg ataku, jego data i lista wykradzionych danych są identyczne w przypadku wszystkich marek.
Automatyzacja w e-commerce: jak zyskać przewagę nad konkurencją? Rozmowa z Emilem Walczakiem, Head of Enterprise & Implementation w BaseLinker
Automatyzacja w e-commerce to nie tylko trend, ale przede wszystkim zestaw narzędzi, który pozwala sprzedawcom internetowym działać sprawniej i osiągać lepsze rezultaty. Od obsługi magazynu i zamówień, przez marketing, aż po zarządzanie relacjami z klientami – automatyczne systemy wpływają na każdy element procesu. Jakie korzyści daje automatyzacja dla sklepów internetowych? W jaki sposób pomaga oszczędzać czas, optymalizować koszty i zwiększać satysfakcję klientów? O tym opowie nam ekspert – Emil Walczak, Head of Enterprise & Implementation w BaseLinker. Zapraszamy do lektury!
Wysokie wyniki finansowe Shopera
Shoper potwierdza wysokie wyniki finansowe za drugi kwartał 2024 roku – skorygowany wynik EBITDA wyniósł 15,8 mln zł, co oznacza wzrost o 32% rok do roku.
https://ecomersy.pl/jak-poradzil-sobie-shoper-w-ostatnich-miesiacach-wzorsty
Tatuum przeprasza. O co chodzi z nietrafioną akcją charytatywną?
Znana firma odzieżowa Tatuum przeprasza za kontrowersyjną akcję pomocy dla powodzian. Na markę spadła fala krytyki po tym, jak ogłoszono, że jej warunkiem jest zakupienie dowolnego produktu Tatuum.
https://ecomersy.pl/tatuum-w-ogniu-krytyki-o-co-chodzi-z-nietrafiona-akcja-charytatywna
TOP sierpnia od #ecomersy!
Jakie teksty opublikowane w sierpniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o nowym graczu na polskim rynku e-commerce, czyli Coolshop, o rozszerzeniu działalności Allegro na rynek węgierski, a także o usłudze DropYourBox. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł o Black Friday 2024. W sierpniowym TOP-ie znalazło się też miejsce na informację o VI Forum Retail Challenge Poland 2025 oraz o płatnościach odroczonych w InPost Pay. Podzieliliśmy się również sierpniową Prasówką z okresu 05.08–16.08. Pisaliśmy o kolejnych sukcesach ERLI i protestach pod siedzibą Temu. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, że Sportano rozwija się dynamicznie, a przede wszystkim jego e-commerce.
https://ecomersy.pl/top-sierpnia-od-ecomersy-1725349260
Już 14 listopada konferencja TAROPAK E-COMMERCE
Już 14 listopada na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce – konferencja TAROPAK E-COMMERCE! To spotkanie liderów, ekspertów oraz praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie opakowań, logistyki i rozwiązań dla e-handlu. Jeśli chcesz poznać najnowsze trendy, zyskać cenne kontakty i dowiedzieć się, jak wyróżnić się na rynku – to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Roadshow E-wolucja 2024 Gdańsk: Sprzedaż za Granicę
39% sklepów internetowych w Polsce aktualnie prowadzi sprzedaż zagraniczną, a pozostały odsetek to firmy, które prowadzą sprzedaż on-line tylko w Polsce. Cross-border, czyli SPRZEDAŻ ZAGRANICZNA to trend, który w ostatnim czasie zyskuje bardzo mocno na znaczeniu. A jak Twój e-sklep widzi swoje szanse w sprzedaży zagranicznej?
https://ecomersy.pl/ewolucja-artykul
BLIK już dostępny dla słowackich klientów!
BLIK, popularna w Polsce metoda płatności, jest już dostępny poza naszymi granicami – mogą z niego korzystać słowaccy klienci Tatra banka. Wygodne, szybkie i bezpieczne płatności mobilne za pomocą 6-cyfrowego kodu mają do dyspozycji użytkownicy aplikacji Tatra banka VIAMO.
https://ecomersy.pl/blik-juz-dostepny-na-slowacji
Koniec z Afound. H&M rezygnuje z outletu
Grupa H&M zamierza zamknąć swój internetowy outlet modowy jeszcze w tym roku. Szwedzka firma tłumaczy, że nie widzi wystarczającego popytu na działalność Afound.
https://ecomersy.pl/koniec-z-afound-hm-rezygnuje-z-outletu
PastPay się rozwija. Może otrzymać spore dofinansowanie
PastPay, dostawca płatności dla B2B, ogłosił rundę finansowania serii A o wartości 12 milionów euro. Jest ona prowadzona przez Platina Capital we współpracy z kilkoma wiodącymi instytucjami finansowymi i znanymi inwestorami prywatnymi.
https://ecomersy.pl/pastpay-sie-rozwija-moze-otrzymac-spore-dofinansowanie