SHEIN przejmuje Missguided i podejmuje współpracę z Forever 21
SHEIN, założony w 2008 roku chiński koncern odzieżowy, ogłasza przejęcie Missguided – marki odzieżowej należącej dotychczas do Frasers Group. Firma założyła spółkę joint venture z założycielem Missguided, aby zarządzać tą marką. Zawarła również strategiczne porozumienie z Authentic w sprawie marki Forever 21.
Umowa z Missguided
Firma SHEIN zawarła umowę licencyjną w zakresie własności intelektualnej marki Missguided dla SUMWON Studios, które jest wspólnym przedsięwzięciem SHEIN i założyciela Missguided, Nitina Passiego. Missguided będzie zarządzane przez spółkę joint venture, a produkty i kolekcje produkowane zgodnie z wiodącym modelem on-demand. Ubrania oraz dodatki pojawią się na stronie SHEIN i w aplikacji mobilnej.
Współpraca z Authentic Brands Group
Internetowy sklep odzieżowy SHEIN zawarł też długoterminową umowę z Authentic Brands Group (Authentic) – firmą specjalizującą się w rozwoju brandów, marketingu i rozrywce. W ramach współpracy artykuły modowe i lifestyle’owe marki Forever 21 będą dostępne w SHEIN. Porozumienie przewiduje zaprojektowanie, produkcję i dystrybucję przez SHEIN linii ubrań i dodatków pod marką Forever 21, m.in. odzieży sportowej i strojów kąpielowych.