Problemy mambon.pl. Klienci się skarżą, UOKiK działa
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów złożył zawiadomienie do prokuratury, podejrzewając operatora serwisu mambon.pl o dokonanie oszustwa. Decyzję podjęto w związku z licznymi skargami napływającymi od klientów firmy.
Problemy z bonami i zwrotami
Biuro prasowe UOKiK poinformowało, że do tej pory wpłynęło niemal 100 skarg na mambon.pl. Klienci informowali, że nie mogą zrealizować zakupionych bonów lub że mają trudności z ich wykorzystaniem, a także o anulowaniu zamówień bez zwrotu wpłaconych środków. Liczba i charakter tych zgłoszeń skłoniły Urząd do złożenia zawiadomienia w prokuraturze, gdyż prezes UOKiK uznał, że istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa oszustwa.
Spółka tłumaczy się cyberatakiem, ale problemów jest więcej
Firma tłumaczy w mediach społecznościowych, że problemy z obsługą klientów są efektem cyberataku i miały zostać rozwiązane przed Wielkanocą. Tak się jednak nie stało. Sytuacja ta towarzyszy innym trudnościom, z jakimi mierzy się Honey Payment – spółka notowana na warszawskiej giełdzie. Od dwóch lat nie publikuje ona raportów finansowych, a jedna z jej spółek zależnych, odpowiedzialna za aplikację DotBee, prowadzi postępowanie restrukturyzacyjne.