Prêt-à-Porter PR ma kolejnego klienta – tym razem to marka kosmetyczna
Znana marka kosmetyczna NARS dołączyła do grona klientów agencji Prêt-à-Porter PR. Dzięki tej współpracy firma będzie mogła jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła.
Więcej o Prêt-à-Porter PR
Zespół Prêt-à-Porter PR będzie odpowiedzialny za prowadzenie biura prasowego, media relations, organizację eventów oraz influencer marketing marki NARS. Opiekę nad firmą przejmą Karolina Łydżba i Petra Kosorić-Kiełczewska. Prêt-à-Porter PR to znana w branży modowej agencja, w która ma w swoim portfolio współpracę z takimi markami, jak COS, Tommy Hilfiger, Guess czy & Other Stories.
Marka NARS
NARS to marka kosmetyczna, która powstała w 1994 roku. Została założona przez François Narsa – wprowadził on na rynek linię 12 pomadek, odznaczających się czystością pigmentów i różnorodnością kolorystyczną. Rewolucyjne podejście NARS widać w nowoczesnych produktach i wyrazistych kampaniach promocyjnych.