#PrasówkaEcomersy (29.07–02.08)
Pisaliśmy, że BLIK będzie dostępny dla klientów słowackiego Tatra banka oraz że Sportano rozwija się dynamicznie. Wspominaliśmy o nowym graczu na polskim rynku e-commerce: Coolshop. Podzieliliśmy się TOP-em lipca od #ecomersy i zastanawialiśmy się, jakie są najpopularniejsze formy reklamy w internecie.
BLIK już nie tylko w Polsce! Szykują się spore zmiany
Klienci słowackiego Tatra banka już niebawem będą mogli płacić za zakupy internetowe BLIK-iem – jest to efekt rozszerzenia usług Polskiego Standardu Płatności na inne kraje europejskie.
https://ecomersy.pl/blik-juz-nie-tylko-w-polsce-szykuja-sie-spore-zmiany
Sportano rozwija się dynamicznie. Rośnie przede wszystkim e-commerce
Sportano, multibrandowy sklep sportowy online i offline, coraz lepiej radzi sobie na europejskim rynku. Jest już dostępny w 12 krajach i ma ponad milion aktywnych klientów, a w ostatnim czasie udało mu się pozyskać wartościowego inwestora. Kto nim został?
https://ecomersy.pl/sportano-rozwija-sie-dynamicznie-rosnie-przede-wszystkim-e-commerce-czytaj
Nowy gracz na polskim rynku e-commerce. Poznajcie Coolshop
Coolshop, lider e-commerce w Skandynawii, zadebiutuje w Polsce. Klienci zyskają dostęp do bardzo szerokiego asortymentu – marketplace oferuje niemal 45 tys. artykułów i licencjonowanych produktów znanych marek z Danii, Szwecji i Norwegii.
https://ecomersy.pl/nowy-gracz-na-polskim-rynku-e-commerce-poznajcie-coolshop
TOP lipca od #ecomersy!
Jakie teksty opublikowane w lipcu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o tym, że UOKiK bierze pod lupę nieuczciwe praktyki w e-commerce, o współpracy GLS Poland i ORLEN, a także o zatrzymaniu znanych cyberprzestępców. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł o sprzedaży w abonamencie i subskrypcjach e-commerce oraz tekst o tym, z czego powinna składać się współczesna strategia marketingowa. W lipcowym TOP-ie znalazło się też miejsce na podsumowanie wyników H&M w I. półroczu 2024 oraz tekst o sprzedaży detalicznej w czerwcu 2024. Podzieliliśmy się również Prasówką z okresu 01.07–05.07. Pisaliśmy o dyrektywie DAC7 od 1.07 w Polsce i o zmianach w Bolt Polska.
https://ecomersy.pl/top-lipca-od-ecomersy-1722586934
Najpopularniejsze formy reklamy w internecie?
Reklama w internecie stała się nieodłącznym elementem współczesnych strategii marketingowych, oferując firmom z różnych branż niezwykłe możliwości dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. W dobie cyfryzacji i rosnącej liczby użytkowników sieci, efektywne wykorzystanie internetowych form reklamy jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu rynkowego. Różnorodność dostępnych narzędzi i kanałów reklamowych umożliwia precyzyjne targetowanie kampanii, co zwiększa ich skuteczność i zwrot z inwestycji.
https://ecomersy.pl/najpopularniejsze-formy-reklamy-w-internecie