Nowy gracz na polskim rynku e-commerce. Poznajcie Coolshop
Coolshop, lider e-commerce w Skandynawii, zadebiutuje w Polsce. Klienci zyskają dostęp do bardzo szerokiego asortymentu – marketplace oferuje niemal 45 tys. artykułów i licencjonowanych produktów znanych marek z Danii, Szwecji i Norwegii.
Markowe produkty, bogata oferta
Skandynawski Coolshop może się pochwalić 2 mln stałych klientów, jest też obecny w wielu krajach Europy. Teraz do grona tych krajów dołączy także Polska! W ciągu ostatnich 5 lat firma niemal trzykrotnie zwiększyła swoje przychody, osiągając prawie 1 mld zł zysku w 2023 roku. Polski oddział Coolshop będzie prowadzić Andrzej Rzym, który ma wieloletnie doświadczenie w branży. Wcześniej pracował dla duńskiej firmy Dangaard Group.
Krótka historia Coolshop
Coolshop działa na rynku e-commerce już ponad 20 lat – firma została założona w 2002 roku przez braci Marka i Mike'a Nielsenów. Jest częścią grupy Cool Group, która skupia 18 spółek i organizacji oraz 800 pracowników z ośmiu branż, działających w 14 krajach. Grupa inwestuje w handel detaliczny, modę, technologię czy innowacje biznesowe.