Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Papieropaki – przyjazne środowisku opakowania MODIVO SA

2022.09.20

Papieropaki to specjalne, ekologiczne opakowania, które zostały wprowadzone do obiegu przez MODIVO SA. Są one w 100% biodegradowalne i podlegają recyklingowi. Klienci składający zamówienia na platformie już otrzymują swoje przesyłki w Papieropakach.

Z czego składają się Papieropaki?

Nowe rozwiązanie pozwoli spółce ograniczyć odpady o średnio 27%. Zamówienia są pakowane w worki MailerBag, produkowane z wykorzystaniem surowca odnawialnego – papieru Kraft. Pochodzą one od lokalnego dostawcy, którzy przygotowuje je w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. Worki można dostać w trzech rozmiarach (w zależności od wielkości produktu). Papieropaki zostały wdrożone na wszystkich rynkach marki eobuwie.pl

Dodatkowe zalety

Papieropaki są wygodne dla klientów, a przy tym umożliwiają ograniczenie zużycia plastiku i redukcję emisji CO2. Na razie dotyczą one produktów eobuwie.pl, jednak docelowo mają obejmować też inne towary z oferty MODIVO. Ich obsługa jest bardzo łatwa, ponieważ wyróżniają się lekkością i mniejszą objętością, dzięki czemu większa ich liczba mieści się na jednej palecie, co wiąże się z zaoszczędzeniem powierzchni magazynowej.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...