Nowe narzędzie od adQuery. Marketing internetowy wspierany przez AI
adQuery – platforma technologiczna, która specjalizuje się w marketingu internetowym – wprowadza do oferty narzędzie AI Q-commerce. Dzięki nowej opcji firmy zyskają możliwość jeszcze skuteczniejszego dostosowywania swoich działań do potrzeb odbiorców. Firma przewiduje, że konwersja wzrośnie nawet o 15-20%.
Czym jest AI Q-commerce?
AI Q-commerce od adQuery to rozwiązanie, które łączy w sobie kilka kluczowych dla reklamodawców technologii. Pozwala wykorzystać feed produktowy i prezentować ofertę, bezpośrednio kierując do karty produktu i skracając tym samym długość ścieżki zakupowej. Dzięki identyfikatorowi QID, umożliwiającemu precyzyjne targetowanie kampanii, kreacje pokazywane są odpowiednio dobranej grupie odbiorców. W czasie jej trwania sztuczna inteligencja stworzy ranking produktów, które były najchętniej oglądane, i zaserwuje podobnym użytkownikom najwyżej sklasyfikowane produkty, efektywnie wpływając na konwersję.
Główne zalety AI Q-commerce
Nowa technologia ma rozwiązywać problem związany z poszukiwaniem nowych kanałów pozyskiwania ruchu. adQuery zakłada wzrost konwersji w porównaniu do regularnej kampanii średnio o 15-20%, w zależności od wielu czynników, takich jak branża, oferta, grupa docelowa czy zmiana ceny. Firmy korzystające z narzędzia AI Q-commerce od adQuery mogą dotrzeć do profilu odbiorcy w sposób precyzyjny. Jest on zdefiniowany jako persona zakupowa e-sklepu. Firmy mogą też liczyć na skuteczną weryfikację polityki cenowej czy prowadzenie testów A/B – wszystko po to, aby umożliwić optymalizację strategii i zwiększenie sprzedaży.