Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Nowa marka Żabki – Żabu

2022.09.27

Sieć Żabka tworzy nową markę, Żabu, która będzie zajmować się tworzeniem oprogramowania do gier i świadczyć usługi w zakresie gier video i gier internetowych. Znak towarowy został zarejestrowany w Urzędzie Patentowym pod koniec sierpnia br.

Projekt owiany tajemnicą

Na razie nie wiadomo, kiedy marka rozpocznie swoje działania oraz czego dokładnie dotyczy jej znak. Wiadomo jednak, że Żabka Polska lubi zaskakiwać swoich klientów, często wprowadzając różne nowości. Kilka miesięcy temu rozpoczęła wdrażanie gier uruchamianych w sklepach Nano (czyli lokalach bezobsługowych).

Projekt pilotażowy

Pomysł był wtedy w fazie testów. Podczas projektu pilotażowego klientom udostępniono pięć gier wykorzystujących technologie rzeczywistości rozszerzonej. Wdrożenie go w szerszym zakresie miało zależeć do wyników pilotażu. Można przypuszczać, że zarejestrowanie znaku towarowego wiąże się z sukcesem tego projektu.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...