Majówkowa reklama platformy Shopee irytuje odbiorców
Nowa kampania reklamowa platformy Shopee nie cieszy się aprobatą ze strony odbiorców. Firma postanowiła stworzyć 30-sekundowy spot, w którym za podkład muzyczny służy przerobiona wersja niezwykle popularnej dziecięcej piosenki „Baby Shark”. Jest on uznawany przez internautów za irytujący.
Przerobiona piosenka i taniec w spocie
Kampania ma reklamować promocyjną ofertę majówkową. W filmiku występują dwie bohaterki: mama i córka, które wykonują prosty układ taneczny, przy okazji wybierając produkty na smartfonie. W piosence słowo „shark” zostało zamienione na „shopee”. Sport jest wyświetlany nie tylko w telewizji, ale też na Facebooku czy YouTubie.
Negatywne reakcje internautów
Do reklamy zostali zaangażowani influencerzy i celebryci, tacy jak Cleo. Internauci skarżą się jednak, że kampania bardzo ich denerwuje. Dają temu wyraz w komentarzach na Facebooku i na innych portalach społecznościowych. Niektórzy twierdzą, że Shopee usuwa negatywne opinie.