Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

Klarna sponsorem Legia Ladies – żeńskiej drużyny futbolu

2023.04.06

Klarna jakiś czas temu została partnerem znanego klubu piłkarskiego – Legii Warszawa. Teraz szwedzki fintech będzie wspierać drużynę Legia Ladies jako sponsor główny. Dzięki tej współpracy Klarna zamierza szerzyć ideę równości w sporcie i popularyzować żeński futbol w Polsce.

Klarna wspiera kobiecy sport

Żeńska piłka nożna w Polsce nie jest tak bardzo popularna jak w krajach Europy Zachodniej. Klarna i Legia Ladies chcą to zmienić wspólnymi siłami – ich partnerstwo to duża szansa na rozwój seniorskiej drużyny dla kobiet. To nie pierwsza taka inicjatywa podejmowana przez fintech. Wcześniej nawiązał współpracę z Angel City FC – kobiecą drużyną z Los Angeles.

Korzyści z partnerstwa

Legia Warszawa od lat wspiera młode dziewczęta w ramach Legia Soccer Schools. Obecny skład seniorski powstał w 2020 roku. Dzięki wsparciu Klarny możliwe stało się zorganizowanie zimowego zgrupowania w Hiszpanii i uzupełnienie sprzętu treningowego.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...