Inglot pierwszym „sklepem marki”. Nowość od Allegro
Allegro udostępnia markom nowe narzędzia wspierające sprzedaż i budowę wizerunku, lepiej odpowiadając na potrzeby zarówno właścicieli, jak i kupujących, którzy coraz większą wagę przywiązują do jakości i wyboru produktów. Pierwszą przestrzeń w nowym formacie udostępniła kultowa marka kosmetyczna Inglot. To zapowiedź kolejnych zmian, jakie Allegro planuje wprowadzić w najbliższych miesiącach.
Potrzeby klientów spełnione
Nowy format „sklepu marki” łączy atrakcyjną prezentację produktów z najlepszym doświadczeniem zakupowym Allegro. Pozwala też wyróżnić się na platformie i stworzyć przestrzeń pełną inspiracji dla klientów. Jak pokazuje raport Customer Journey przygotowany dla Allegro, aż 57% Polaków chce szybko przechodzić od inspiracji do zakupu, zwracając szczególną uwagę na jakość (93%) i wybór produktów (89%). Nowy koncept spełnia te oczekiwania.
Czym są „sklepy marek”?
„Sklepy marek” na Allegro to przestrzenie tworzone przez marki, które chcą w unikalny sposób prezentować swoją ofertę. Nowy format pozwala kupującym zanurzyć się w świecie brandu, poznać jego historię, wartości i pełną gamę produktów. Każdy sklep będzie projektowany w modelu self-service, odzwierciedlając charakter marki i umożliwiając dostosowanie wyglądu, układu i treści. Firmy zaprezentują w nich m.in. nowości, bestsellery i limitowane edycje.