GetTheLook – influencerki ubierają się w CandyTM!
W butiku internetowym CandyTM pojawiło się innowacyjne rozwiązanie – Garderoba influencera, czyli moduł „GetTheLook”. Jest to bardzo atrakcyjna funkcja, która może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki klientki dobierają ubrania. Została wprowadzona przez agencję e-commerce Medializer, gdzie dynamicznie rozwija się dział influencer marketingu. Zastanawiasz się, jak działa „GetTheLook”? Chcesz wiedzieć, skąd wziął się ten pomysł? Sprawdź!
Krótka historia nowego modułu w CandyTM
Influencerki odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu opinii swoich obserwatorek. Polecając konkretne produkty i pokazując, co jest na topie, inspirują do budowania własnego stylu. Wiele twórczyń internetowych, które skupiają się na modzie i lifestyle’u, prezentuje ubrania na swojej sylwetce, tworząc inspirujące zestawienia. Współpraca z popularnymi influencerkami może stać się istotnym elementem strategii internetowej butiku internetowego, przyczyniając się do jego szybkiego wzrostu. Właśnie dlatego agencja Medializer zaproponowała wdrożenie modułu „GetTheLook”, który pozwala klientkom na odwzorowywanie konkretnych stylizacji. Garderoba influencera będzie systematycznie aktualizowana i uzupełniana o nowe twórczynie, co zapewni e-sklepom dodatkowe możliwości rozwoju.
Garderoba influencera – zobacz, na czym to polega
Po kliknięciu w zakładkę „GetTheLook” klientka zostaje przeniesiona do Garderoby influencera. To prawdziwy raj dla fashionistek – można tutaj znaleźć wiele inspiracji pochodzących od polskich twórczyń, które działają przede wszystkim na Instagramie. Do tego grona należą m.in. Magda Bolesławska (@magdaboleslawska), Agnieszka Sobczak (@aga_in_milan), Anna Gretkowska (@thekretka1) czy Karolina Lorent (@karolina.lorent). Po kliknięciu w poszczególny look widzimy krótki opis danej influencerki i więcej pomysłów na stylizacje! Moduł „GetTheLook” został też dodany na karty produktów, jest również widoczny na miniaturkach, gdzie umieszczone zostały niewielkie kółeczka z wizerunkami twórczyń.