Era BLIK-a – nowa kampania reklamowa marki
Jedna z najważniejszych metod płatności w Polsce – BLIK – działa na rynku od 2015 roku, czyli już niemal 10 lat. Od tamtej pory rynek bezgotówkowy i zwyczaje płatnicze Polaków znacznie się zmieniły, dlatego możemy mówić o podziale na czasy przed i w erze BLIK-a. W swojej najnowszej kampanii reklamowej marka pokazuje różnice między tymi okresami.
Spoty promocyjne
BLIK przygotował humorystyczne spoty reklamowe, w których ukazuje transformacje w realizowaniu płatności – od skomplikowanych, niewygodnych metod do prostego i intuicyjnego rozwiązania, jakim jest BLIK. Kolejna kampania marki została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczona na język migowy. Spoty nawiązują do prehistorii, a w głównych rolach występują Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka.
Generacja BLIK-a
BLIK skupia wokół siebie społeczność ludzi, którzy aktywnie z niego korzystają i kierują się podobnymi wartościami. Wszyscy razem, bez względu na zainteresowania czy zawód, tworzą i kształtują Generację BLIKA, do której na koniec 2023 roku należało już prawie 16 mln aktywnych użytkowników. Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry.