Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

ChatGPT Enterprise – nowa usługa dla firm

2023.08.31

OpenAI – lider w dziedzinie sztucznej inteligencji – ogłosił w poniedziałek (28.08), że wypuszcza wersję ChatGPT przeznaczoną dla dużych przedsiębiorstw. Oznacza to, że oferta tej firmy i oferta jej sponsora (Microsoftu) będą się jeszcze bardziej pokrywać.

Najnowsze narzędzie od OpenAI

Nowa wersja będzie nosiła nazwę ChatGPT Enterprise. Wyróżni się lepszymi zabezpieczeniami i szybszym dostępem do technologii OpenAI. Pierwsi klienci to Block (SQ.N), Carlyle i Estee Lauder Companies (EL.N). Uruchamiając ChatGPT Enterprise, OpenAI ma nadzieję, że przedsiębiorcy będą czuć się komfortowo, korzystając z tego narzędzia podczas pracy.

OpenAI a Microsoft

Firma Microsoft już oferuje firmom dostęp do ChatGPT za pośrednictwem usługi Azure OpenAI Service, jednak aby z niej skorzystać, dane przedsiębiorstwo musi być klientem Azure, czyli platformy do przetwarzania w chmurze firmy Microsoft. OpenAI ogłosiło, że subskrybenci ChatGPT Enterprise nie muszą subskrybować platformy Azure.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...