Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

CandyTM z nowym programem afiliacyjnym

2022.07.25

CandyTM, jeden z największych butików internetowych z odzieżą damską w Polsce, rozwija się bardzo dynamicznie. Oferta CandyTM stale się powiększa, a sama marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna na rynku. Niedawno CandyTM postanowiło wyjść naprzeciw licznym oczekiwaniom i uruchomiło program afiliacyjny.

Możliwości programu partnerskiego CandyTM

Oprócz odzieży damskiej w asortymencie CandyTM jest również obuwie damskie oraz akcesoria, takie jak biżuteria czy szale. Według CandyTM systematycznie aktualizowana, bardzo szeroka oferta umożliwia partnerom dobór promowanych produktów do swojego profilu działalności. Program partnerski CandyTM przygotowany jest z myślą o blogerkach, vlogerkach i innych osobach działających w sieci, które chcą zarabiać dzięki swoim rekomendacjom.

Jak działa program afiliacyjny CandyTM?

Program afiliacyjny CandyTM to system prowizyjny w modelu CPS (ang. cost per sale). Sprzedawca, czyli w tym przypadku CandyTM, płaci partnerowi prowizję od zakupów, gdy te zostają dokonane za pośrednictwem specjalnego linka, w którym zaszyty jest identyfikator partnera. Partner bierze na siebie promowanie produktów na swoich kanałach – np. na Instagramie, Facebooku lub YouTube.

Uruchomienie programu partnerskiego w CandyTM to kolejny krok naprzód dla tego prężnie działającego butiku. CandyTM rozkwita pod opieką naszej agencji i dziś jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych butików internetowych w Polsce – mówi Gabriel Besta, CEO Medializer. – Dzięki partnerom uczestniczącym w programie nasz klient uzyskuje dostęp do szerokiego grona potencjalnych kupujących, szerzy świadomość istnienia swojej marki oraz buduje zaufanie do niej. To doskonały sposób na reklamę w branży e-commerce – jest efektywny, skuteczny i nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...