Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

CandyTM z nowym programem afiliacyjnym

2022.07.25

CandyTM, jeden z największych butików internetowych z odzieżą damską w Polsce, rozwija się bardzo dynamicznie. Oferta CandyTM stale się powiększa, a sama marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna na rynku. Niedawno CandyTM postanowiło wyjść naprzeciw licznym oczekiwaniom i uruchomiło program afiliacyjny.

Możliwości programu partnerskiego CandyTM

Oprócz odzieży damskiej w asortymencie CandyTM jest również obuwie damskie oraz akcesoria, takie jak biżuteria czy szale. Według CandyTM systematycznie aktualizowana, bardzo szeroka oferta umożliwia partnerom dobór promowanych produktów do swojego profilu działalności. Program partnerski CandyTM przygotowany jest z myślą o blogerkach, vlogerkach i innych osobach działających w sieci, które chcą zarabiać dzięki swoim rekomendacjom.

Jak działa program afiliacyjny CandyTM?

Program afiliacyjny CandyTM to system prowizyjny w modelu CPS (ang. cost per sale). Sprzedawca, czyli w tym przypadku CandyTM, płaci partnerowi prowizję od zakupów, gdy te zostają dokonane za pośrednictwem specjalnego linka, w którym zaszyty jest identyfikator partnera. Partner bierze na siebie promowanie produktów na swoich kanałach – np. na Instagramie, Facebooku lub YouTube.

Uruchomienie programu partnerskiego w CandyTM to kolejny krok naprzód dla tego prężnie działającego butiku. CandyTM rozkwita pod opieką naszej agencji i dziś jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych butików internetowych w Polsce – mówi Gabriel Besta, CEO Medializer. – Dzięki partnerom uczestniczącym w programie nasz klient uzyskuje dostęp do szerokiego grona potencjalnych kupujących, szerzy świadomość istnienia swojej marki oraz buduje zaufanie do niej. To doskonały sposób na reklamę w branży e-commerce – jest efektywny, skuteczny i nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. 

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...