Dzisiaj mamy: Piątek, 26 Kwiecień 2024

CandyTM z nowym programem afiliacyjnym

2022.07.25

CandyTM, jeden z największych butików internetowych z odzieżą damską w Polsce, rozwija się bardzo dynamicznie. Oferta CandyTM stale się powiększa, a sama marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna na rynku. Niedawno CandyTM postanowiło wyjść naprzeciw licznym oczekiwaniom i uruchomiło program afiliacyjny.

Możliwości programu partnerskiego CandyTM

Oprócz odzieży damskiej w asortymencie CandyTM jest również obuwie damskie oraz akcesoria, takie jak biżuteria czy szale. Według CandyTM systematycznie aktualizowana, bardzo szeroka oferta umożliwia partnerom dobór promowanych produktów do swojego profilu działalności. Program partnerski CandyTM przygotowany jest z myślą o blogerkach, vlogerkach i innych osobach działających w sieci, które chcą zarabiać dzięki swoim rekomendacjom.

Jak działa program afiliacyjny CandyTM?

Program afiliacyjny CandyTM to system prowizyjny w modelu CPS (ang. cost per sale). Sprzedawca, czyli w tym przypadku CandyTM, płaci partnerowi prowizję od zakupów, gdy te zostają dokonane za pośrednictwem specjalnego linka, w którym zaszyty jest identyfikator partnera. Partner bierze na siebie promowanie produktów na swoich kanałach – np. na Instagramie, Facebooku lub YouTube.

Uruchomienie programu partnerskiego w CandyTM to kolejny krok naprzód dla tego prężnie działającego butiku. CandyTM rozkwita pod opieką naszej agencji i dziś jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych butików internetowych w Polsce – mówi Gabriel Besta, CEO Medializer. – Dzięki partnerom uczestniczącym w programie nasz klient uzyskuje dostęp do szerokiego grona potencjalnych kupujących, szerzy świadomość istnienia swojej marki oraz buduje zaufanie do niej. To doskonały sposób na reklamę w branży e-commerce – jest efektywny, skuteczny i nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. 

Polecamy