Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

CandyTM z nowym programem afiliacyjnym

2022.07.25

CandyTM, jeden z największych butików internetowych z odzieżą damską w Polsce, rozwija się bardzo dynamicznie. Oferta CandyTM stale się powiększa, a sama marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna na rynku. Niedawno CandyTM postanowiło wyjść naprzeciw licznym oczekiwaniom i uruchomiło program afiliacyjny.

Możliwości programu partnerskiego CandyTM

Oprócz odzieży damskiej w asortymencie CandyTM jest również obuwie damskie oraz akcesoria, takie jak biżuteria czy szale. Według CandyTM systematycznie aktualizowana, bardzo szeroka oferta umożliwia partnerom dobór promowanych produktów do swojego profilu działalności. Program partnerski CandyTM przygotowany jest z myślą o blogerkach, vlogerkach i innych osobach działających w sieci, które chcą zarabiać dzięki swoim rekomendacjom.

Jak działa program afiliacyjny CandyTM?

Program afiliacyjny CandyTM to system prowizyjny w modelu CPS (ang. cost per sale). Sprzedawca, czyli w tym przypadku CandyTM, płaci partnerowi prowizję od zakupów, gdy te zostają dokonane za pośrednictwem specjalnego linka, w którym zaszyty jest identyfikator partnera. Partner bierze na siebie promowanie produktów na swoich kanałach – np. na Instagramie, Facebooku lub YouTube.

Uruchomienie programu partnerskiego w CandyTM to kolejny krok naprzód dla tego prężnie działającego butiku. CandyTM rozkwita pod opieką naszej agencji i dziś jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych butików internetowych w Polsce – mówi Gabriel Besta, CEO Medializer. – Dzięki partnerom uczestniczącym w programie nasz klient uzyskuje dostęp do szerokiego grona potencjalnych kupujących, szerzy świadomość istnienia swojej marki oraz buduje zaufanie do niej. To doskonały sposób na reklamę w branży e-commerce – jest efektywny, skuteczny i nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...