Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Aplikacja mobilna Super-Pharm bardzo popularna wśród klientów

2022.08.04

Nowa aplikacja mobilna Super-Pharm odnosi sukcesy. W ciągu 3 miesięcy użytkownicy obejrzeli w niej 2 miliony produktów, złożyli ponad 50 tys. zamówień i aktywowali 125 tys. kuponów lojalnościowych. Oprócz tego, aplikacja jest bardzo pozytywnie odbierana przez użytkowników, czego dowodzi ocena 4,8 w App Store.

Jak działa aplikacja?

Z aplikacji korzysta już więcej niż 250 tys. osób, a w ciągu 3 miesięcy od startu została wyświetlona na smartfonach 14 milionów razy, co oznacza, że pojedynczy użytkownik włączył ją w tym okresie średnio 56 razy. Aplikacja pozwala na wygodne przeglądanie oferty Super-Pharm, filtrowanie produktów, dodawanie ich do ulubionych, sprawdzanie opinii oraz składanie zamówień i opłacania zamówień poprzez kartę, szybki przelew czy BLIK. Przesyłkę można zamówić do paczkomatu bądź za pośrednictwem kuriera lub samemu odebrać ją w punkcie.

Program lojalnościowy

Jednym z czynników, które miały wpływ na sukces aplikacji, jest spersonalizowana oferta, dostępna dla członków programu lojalnościowego (Klubu Lifestyle). Mogą oni cieszyć się specjalnymi promocjami. W ciągu 90 dni od startu wirtualna karta lojalnościowa została wyświetlona ponad 200 tys. razy. Projekt aplikacji stworzyła firma technologiczno-doradcza Future Mind we współpracy z dostawcą rozwiązań e-commerce – Exorigo-Upos SA.

Źródło zdjęcia: https://www.superpharm.pl/aplikacja-mobilna

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...