Aplikacja mobilna Super-Pharm bardzo popularna wśród klientów
Nowa aplikacja mobilna Super-Pharm odnosi sukcesy. W ciągu 3 miesięcy użytkownicy obejrzeli w niej 2 miliony produktów, złożyli ponad 50 tys. zamówień i aktywowali 125 tys. kuponów lojalnościowych. Oprócz tego, aplikacja jest bardzo pozytywnie odbierana przez użytkowników, czego dowodzi ocena 4,8 w App Store.
Jak działa aplikacja?
Z aplikacji korzysta już więcej niż 250 tys. osób, a w ciągu 3 miesięcy od startu została wyświetlona na smartfonach 14 milionów razy, co oznacza, że pojedynczy użytkownik włączył ją w tym okresie średnio 56 razy. Aplikacja pozwala na wygodne przeglądanie oferty Super-Pharm, filtrowanie produktów, dodawanie ich do ulubionych, sprawdzanie opinii oraz składanie zamówień i opłacania zamówień poprzez kartę, szybki przelew czy BLIK. Przesyłkę można zamówić do paczkomatu bądź za pośrednictwem kuriera lub samemu odebrać ją w punkcie.
Program lojalnościowy
Jednym z czynników, które miały wpływ na sukces aplikacji, jest spersonalizowana oferta, dostępna dla członków programu lojalnościowego (Klubu Lifestyle). Mogą oni cieszyć się specjalnymi promocjami. W ciągu 90 dni od startu wirtualna karta lojalnościowa została wyświetlona ponad 200 tys. razy. Projekt aplikacji stworzyła firma technologiczno-doradcza Future Mind we współpracy z dostawcą rozwiązań e-commerce – Exorigo-Upos SA.
Źródło zdjęcia: https://www.superpharm.pl/aplikacja-mobilna