Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Aplikacja mobilna Super-Pharm bardzo popularna wśród klientów

2022.08.04

Nowa aplikacja mobilna Super-Pharm odnosi sukcesy. W ciągu 3 miesięcy użytkownicy obejrzeli w niej 2 miliony produktów, złożyli ponad 50 tys. zamówień i aktywowali 125 tys. kuponów lojalnościowych. Oprócz tego, aplikacja jest bardzo pozytywnie odbierana przez użytkowników, czego dowodzi ocena 4,8 w App Store.

Jak działa aplikacja?

Z aplikacji korzysta już więcej niż 250 tys. osób, a w ciągu 3 miesięcy od startu została wyświetlona na smartfonach 14 milionów razy, co oznacza, że pojedynczy użytkownik włączył ją w tym okresie średnio 56 razy. Aplikacja pozwala na wygodne przeglądanie oferty Super-Pharm, filtrowanie produktów, dodawanie ich do ulubionych, sprawdzanie opinii oraz składanie zamówień i opłacania zamówień poprzez kartę, szybki przelew czy BLIK. Przesyłkę można zamówić do paczkomatu bądź za pośrednictwem kuriera lub samemu odebrać ją w punkcie.

Program lojalnościowy

Jednym z czynników, które miały wpływ na sukces aplikacji, jest spersonalizowana oferta, dostępna dla członków programu lojalnościowego (Klubu Lifestyle). Mogą oni cieszyć się specjalnymi promocjami. W ciągu 90 dni od startu wirtualna karta lojalnościowa została wyświetlona ponad 200 tys. razy. Projekt aplikacji stworzyła firma technologiczno-doradcza Future Mind we współpracy z dostawcą rozwiązań e-commerce – Exorigo-Upos SA.

Źródło zdjęcia: https://www.superpharm.pl/aplikacja-mobilna

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...