Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Aplikacja Jush będzie działać dłużej w weekendy

2022.07.06

Aplikacja Jush od Lite e-Commerce (czyli Grupy Żabka) wydłużyła godziny działania w weekendy. Jej usługi są dostępne od 7.00 do północy w każdy piątek, sobotę i niedzielę. Na razie tylko na terenie Warszawy i Piaseczna, z wyłączeniem ul. Lirowej.

Przyczyny wprowadzenia zmian

Jush to firma związana z q-commerce, czyli szybkim handlem. Oferuje ekspresowe dostawy do domu – w ciągu kilkunastu/kilkudziesięciu minut. Wydłużone godziny funkcjonowania w weekendy to odpowiedź na potrzeby użytkowników, którzy w tych dniach są dłużej aktywni. Dotychczas kurierzy Jush dowozili zakupy do 23, jednak 17 czerwca br. zostały wprowadzone zmiany.

Co można kupić poprzez Jush?

Feym Fliegner, CMPO Lite e-Commerce, mówi, że w piątki, soboty i niedziele klienci nierzadko zamawiają „na ostatni dzwonek”, czyli chwilę przed zakończeniem pracy kurierów. Jush dostarcza takich produktów, jak przekąski, napoje, świeże warzywa i owoce, nabiał czy kosmetyki. Użytkownicy mają dostęp do ponad 1500 towarów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...