Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Zmiany w programie Smart! – chodzi o Allegro Family

2023.06.29

Zmieniają się zasady korzystania z programu Smart oferowanego przez Allegro. Konkretnie chodzi o Allegro Family – do tej pory jego członkowie mogli zamawiać przesyłki i nie płacić za dostawę w ramach jednego abonamentu. Od 3 lipca br. oferta ulegnie modyfikacjom.

Subskrypcja przed i po 21 listopada 2022

Program „Dziel Smart z bliskimi” był programem czasowym, który miał pozwolić nowym użytkownikom poznać korzyści płynące z darmowych dostaw i zwrotów. Po przeprowadzeniu testów Allegro zadecydowało o jego wyłączeniu. Wiadomo jednak, że jeżeli organizator Family posiada subskrypcję wykupioną przed 21 listopada 2022 r., przed godziną 9:00, będzie mógł udostępniać Allegro Smart! do zakończenia swojej subskrypcji. Jeśli natomiast subskrypcja została wykupiona później, będzie mógł udostępniać Allegro Smart! jedynie do 3 lipca.

Przedłużony czas udostępniania usługi

Możliwość udostępniania Allegro Smart! bliskim dla użytkowników z subskrypcją kupioną po 21 listopada 2022 roku została przedłużona – początkowo miała się skończyć już 30 czerwca br. Odbiorcy zyskali jednak dodatkowe kilka dni, by udostępnić tę usługę członkom rodziny. Warto wiedzieć, że użytkownicy dodani do grupy rodzinnej przez 26 czerwca skorzystają ze specjalnej promocji -20 zł na cały rok.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...