Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Wzrost zarobków specjalistów z branży e-commerce

Środa, 24 Listopad 2021

Według danych HRK, zajmowanie stanowisk specjalistycznych i managerskich w branży e-commerce wiąże się ze wzrostem oczekiwań finansowych. Mogą one wynieść nawet 40% wynagrodzenia podstawowego.

Wpływ pandemii na zarobki

Pandemia wywarła silny wpływ na rozwój e-commerce, który rozwija się bardzo dynamicznie. Z tego względu zwiększają się również kompetencje i wymagania pracowników. Dla działu category management zarobki wzrosły nawet o 25% na stanowiskach specjalistycznych i managerskich i o 30% na stanowiskach dyrektorskich. Zwiększył się popyt na usługi online, z których korzysta nawet 84% Polaków.

Zmiana oczekiwań

Warto wspomnieć, że nie odnotowano dużego wpływu pandemii na wysokość zarobków pracowników kadry managerskiej w obszarze łańcucha dostaw. Liczby są bardzo podobne do tych z 2019 roku. Zmieniły się natomiast oczekiwania kandydatów – w stosunku do pracodawców i zawieranych umów. Teraz najczęściej wymagają oni umowy o pracę na czas nieokreślony.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...