Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Wzrost sprzedaży w sklepie internetowym PGG w 2022 roku

2023.01.17

Sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej odnotował w 2022 roku rekordową sprzedaż. Według danych zebranych poprzez Google Analytics stronę odwiedziło prawie 9 milionów nowych użytkowników, przy czym witryna została wyświetlona ponad 350 milionów razy.

Rekordowe liczby

Najbardziej owocny dzień dla e-sklepu PGG to 16 sierpnia 2022 – zarejestrowano wtedy ponad 5,5 miliona odsłon na stronie internetowej. Z kolei 7 lipca, ok. godziny 16, do e-sklepu zalogowało się ponad 2 miliony klientów, a 9 sierpnia – 10 milionów osób. W całym 2022 roku w sklepie internetowym zarejestrowało się więcej niż milion użytkowników, z czego 45 tys. osób poprzez węzeł krajowy (od 24 listopada rejestracja i logowanie są możliwe tylko poprzez system identyfikacji elektronicznej login.gov.pl).

Procentowy wzrost

Sklep internetowy PGG S.A. odnotował wzrost liczby użytkowników o 1000% oraz większą o 2200% liczbę odsłon niż w 2021 roku. W 2022 roku w e-sklepie złożono prawie pół miliona zamówień na około 1,5 miliona ton węgla i miałów. Warto wspomnieć, że od 23 grudnia 2022 strona była nieczynna w związku z pracami związanymi z zakończeniem roku bilansowego.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...