Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Współpraca mPay z firmą Fizen

2023.01.02

Spółka mPay podpisała list intencyjny z łódzką firmą Fizen. Dotyczy on dostarczenia mPay technologii potrzebnych do obsługi dwóch narzędzi: AIS (Account Information Service) oraz PIS (Payment Initiation Service).

Plany związane z umową

Działanie obu wyżej wymienionych narzędzi umożliwia dyrektywa PSD II. Firmy zamierzają w najbliższym czasie negocjować warunki współpracy – w tym termin podpisania umowy oraz zakres jej obowiązywania. Najprawdopodobniej zostanie ona zawarta w ciągu dwóch miesięcy od dnia, w którym w życie wejdzie list intencyjny. Termin może jednak ulec zmianie, jeżeli umowa będzie się kwalifikować do przedłożenia Komisji Nadzoru Finansowego.

AIS i PIS

AIS to dostęp do informacji o rachunkach bankowych prowadzonych w innych instytucjach. Dzięki temu narzędziu klient zyskuje możliwość podpięcia do głównego rachunku pozostałe konta w innych bankach. Z kolei PIS to inicjacja płatności z rachunków prowadzonych w innych bankach. Po zalogowaniu klient może zlecić przelew z innego banku.

Źródło zdjęcia: LI Mamczur Law Firm

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...