Wittchen nie tylko w Polsce. Marka kontynuuje ekspansję i wchodzi do Niemiec
Znana polska marka Wittchen otworzyła swój pierwszy salon w Niemczech, w najbliższych miesiącach pierwszy sklep stacjonarny zostanie uruchomiony także na terenie Austrii, a w Rumunii pojawią się kolejne salony. Wittchen realizuje 3-etapową strategię, która zakłada zagraniczną ekspansję.
Niemcy i Rumunia
Nowy salon Wittchen w Niemczech pojawił się w Oberhausen (Nadrenia-Północna Westfalia) w centrum handlowym Westfield Centro. Spółka poinformowała, że otwarcie sklepu stacjonarnego właśnie w tym kraju jest efektem realizacji 3-stopniowej strategii wchodzenia na rynki zagraniczne. W ubiegłym roku Grupa Wittchen otworzyła sklepy stacjonarne w Rumunii oraz Słowacji. Na początku tego roku uruchomiła własny sklep online w Austrii i niebawem uruchomi tam także sklepy stacjonarne.
Pozostałe kraje
Obecnie oprócz Polski, gdzie działa ponad 90 sklepów stacjonarnych z logo Wittchen oraz Wittchen Travel, Grupa ma także własne salony w Czechach (7 placówek), na Węgrzech (3 sklepy), w Słowacji i Rumunii (po 1 sklepie) oraz w Ukrainie (10 placówek franczyzowych). W 2023 roku sprzedaż zagraniczna stanowiła około 22 proc. łącznych przychodów grupy Wittchen, które wyniosły ponad 467 mln zł.