Dzisiaj mamy: Sobota, 18 Październik 2025

Wittchen

Wittchen wraca do korzeni – fokus na galanterię i wyroby skórzane

Wittchen wraca do korzeni – fokus na galanterię i wyroby skórzane

2025.10.13
Wittchen zamierza skoncentrować się na sprzedaży produktów o wyższej marży, ograniczając ofertę walizek, które nie generują już tak wysokich zysków. Spółka planuje zmianę polityki cenowej i rabatowej, zapowiada redukcję poziomu zapasów oraz przygotowuje się do realizacji nowej inwestycji – budowy hali magazynowej.
Wittchen nie tylko w Polsce. Marka kontynuuje ekspansję i wchodzi do Niemiec

Wittchen nie tylko w Polsce. Marka kontynuuje ekspansję i wchodzi do Niemiec

2024.05.22
Znana polska marka Wittchen otworzyła swój pierwszy salon w Niemczech, w najbliższych miesiącach pierwszy sklep stacjonarny zostanie uruchomiony także na terenie Austrii, a w Rumunii pojawią się kolejne salony. Wittchen realizuje 3-etapową strategię, która zakłada zagraniczną ekspansję.
Wittchen rośnie i planuje kolejne inwestycje

Wittchen rośnie i planuje kolejne inwestycje

2023.06.14
Wittchen, marka znana ze sprzedaży galanterii skórzanej, butów i torebek, cały czas się rozwija. Obecnie aż 52% przychodów spółki pochodzi z sektora e-commerce. Rosną także zyski ze sprzedaży stacjonarnej. W najbliższych latach Wittchen planuje wielomilionowe inwestycje, które wpłyną na dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży.