Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Wielka loteria InPostu pod hasłem #KrótkaPiłka. Do wygrania miliony nagród

2022.10.14

InPost powrócił z wielką loterią #KrótkaPiłka! Pod tym hasłem kryje się szereg aktywności, które firma przygotowała dla użytkowników aplikacji mobilnej. Do wygrania jest ponad milion nagród, a oprócz tego – klienci InPostu będą mogli jako pierwsi zdobyć bilety na ostatni mecz reprezentacji Polski przed nadchodzącymi Mistrzostwami Świata w piłce nożnej.

Przedsprzedaż biletów

Aby kupić bilety na mecz, w którym Polska zmierzy się z Chile na PGE Stadionie Narodowym w Warszawie, należy do 22 października zainstalować na urządzeniu mobilnym aplikację InPost Fresh. Przedsprzedaż rozpocznie się kilka dni przed startem ogólnopolskiej sprzedaży organizowanej przez PZPN. Chęć uczestnictwa w przedsprzedaży można wyrazić poprzez kliknięcie w banner oraz zarejestrowanie się na stronie LaczyNasPilka.pl. Rozgrywka odbędzie się 16 listopada br. Szybszy zakup biletów będzie dostępny także w 2024 roku, przed meczami reprezentacji Polski w ramach eliminacji Mistrzostw Europy. InPost umożliwia też zdobycie darmowych biletów na towarzyski mecz reprezentacji Polski z Chile. W tym celu należy wymyślić przyśpiewkę zawierającą hasło „krótka piłka”.

Inne nagrody

Loteria rozpoczęła się 10 października. Każdy użytkownik ma szansę coś wygrać – wystarczy, że odbierze przesyłkę z paczkomatu i trafi na mobilną zdrapkę. Do nagród specjalnych należą wyjazd do Kataru oraz elektryczny SUV Ford Mustang MACH-E, a do regularnych nagród – 3 tys. zestawów biało-czerwonych klocków Paczkomat®, 50 hulajnóg elektrycznych, 30 rowerów elektryczny marki MOTUS czy 500 słuchawek bluetooth LENOVO. Uwaga – aby zdobyć zdrapkę, trzeba odebrać paczkę w ciągu 2 godzin od otrzymania informacji o jej umieszczeniu w paczkomacie. Nawet jeśli klientowi nie uda się natrafić na zdrapkę, wciąż może wygrać jedną z nagród gwarantowanych – miesięczny dostęp do CANAL+ online z pakietem Seriale i Filmy oraz kupony o wartości 15 zł na zakupy w Shopee.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...