Vistula stawia na NFT i wprowadza nowe produkty
W najnowszym concept store marki Vistula w Warszawie (Westfield Mokotów) pojawiło się ok. 150 wyjątkowych produktów, oznaczonych wirtualnymi metkami NFT. Są one dostępne wyłącznie dla klientów, którzy odwiedzą ten salon. Projekt zrealizowano we współpracy z Go2NFT, wiodącym dostawcą korporacyjnych tokenów dla branży modowej w Polsce.
Metki NFT w Vistuli
Vistula to największa marka odzieżowa należąca do Grupy VRG, która kieruje swoją ofertę dla kobiet i mężczyzn w wieku 25+. W swoim asortymencie łączy klasyczną elegancję z casualem, a jej hasłem przewodnim jest „accessible premium”. Aby przyciągnąć nowych klientów, Vistula postawiła na limitowaną edycję produktów oznaczonych metkami NFT (Non-Fungible Tokens), opartymi o technologię blockchain. Potwierdzają one autentyczność zakupionych produktów oraz ich wysoką jakość. Na wirtualnych metkach można znaleźć szczegółowe informacje o składzie.
Współpraca z Go2NFT
Wśród siedmiu modeli produktów Vistula, które zostały oznaczone metkami NFT, znajdują się bawełniane marynarki, spodnie i wełniane swetry w różnych rozmiarach. Współpraca marki z Go2NFT to kolejny krok Grupy VRG w stronę personalizacji zakupowej i nowych technologii. Tokeny pozwalają na śledzenie losów towaru, sprawdzenie wykorzystanych do jego produkcji materiałów i zobaczenie inspiracji związanych z konkretnym projektem.