Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Uwaga na oszustów: fałszywe sms-y z InPost

2022.06.02

Coraz więcej osób otrzymuje fałszywe SMS-y, w których pojawia się nazwa znanego operatora logistycznego – InPostu. Treść zawiera nieprawdziwą informację na temat wstrzymania paczki z tytułu niedopłaty. Lepiej uważać na tego typu treści!

Wizerunek InPostu wykorzystywany przez oszustów

Wiadomości sugerujące, że dostawa została wstrzymana ze względu na niedopłatę, to znana forma oszustwa. Może być jednak skuteczniejsza, jeżeli zawiera nazwę rozpoznawalnej firmy. Takie SMS-y zachęcają do uiszczenia opłaty, by – rzekomo – wznowić dostawę. Zwierają link do fałszywego serwisu szybkich płatności.

Formularze z danymi do logowania

Formularz, który ukazuje się użytkownikowi, wymaga podania danych do logowania. Oszuści mogą w ten sposób dostać się na Twoje konto bankowe i dokonać kradzieży. Nie warto kliknąć w tego typu odnośniki. Zawsze lepiej skontaktować się ze swoim przewodnikiem i zapytać, gdzie znajduje się nasza paczka.

źródło zdjecia: https://inpost.pl/bezpieczenstwo-z-inpost

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...