Aplikacja Threads odniosła sukces. Teraz traci zainteresowanie
Aplikacja Threads to nowa platforma stworzona przez firmę Meta, która miała stać się konkurencją dla Twittera. W ciągu kilku dni zdobyła aż 100 milionów zarejestrowanych użytkowników, jednak jej popularność zaczęła spadać. Statystki pokazują, że na dzień dzisiejszy Threads straciło ponad połowę odbiorców.
Spadek popularności
Threads to aplikacja, która została stworzona przez amerykańską spółkę Meta. Kilka godzin po jej uruchomieniu firma poinformowała, że Threads zdobyło ponad 10 milionów użytkowników. Liczba ta szybko zwiększyła się do 100 milionów, jednak tendencja rosnąca wcale się nie utrzymuje. Aplikacja systematycznie traci na popularności.
Krótszy czas zaangażowania
Aplikacja na samym początku chwaliła się czasem dziennego zaangażowania w wysokości 21 minut, jednak obecnie wynosi on około 6 minut. Przypominający Twittera serwis Marka Zuckerberga jest niedostępny w Europie – aplikację mogą pobierać użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych.