Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

TakeDrop.pl ma pierwszego dużego inwestora

2023.10.02

TakeDrop.pl, polska platforma dropshippingowa, która została założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka, a w ostatnich dniach zdobyła pierwszego dużego inwestora. Paweł Fornalski nabył 20% udziałów, za które zapłacił 5 milionów zł.

5 mln zł na rozwój TakeDrop.pl

Pawła Fornalskiego możemy nazwać ojcem polskiej branży e-commerce. Ponad 20 lat temu wraz z Sebastianem Mulińskim założył firmę IAI, która oferuje oprogramowanie IdoSell. Fornalski w ostatnich latach zaangażował się w inwestowanie w start-upy, aby pomóc im się rozwijać. Na TakeDrop.pl postanowił przeznaczyć 5 milionów zł, ponieważ widzi w dropshippingu ogromny potencjał.

Potencjał dropshippingu

Dropshipping to model logistyczny, który zakłada, że właściciel sklepu internetowego nie zajmuje się wysyłkami towarów – hurtownia wysyła paczki bezpośrednio do klientów. Pozwala on na sprzedaż produktów bez konieczności posiadania ich w magazynie. TakeDrop.pl działa w modelu abonamentowym (SaaS), a z platformy korzysta około siedem tysięcy przedsiębiorców. W bazie TakeDrop.pl jest ponad 8 milionów produktów.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...