Tagowanie produktów na Instagramie będzie dla wszystkich. Skorzystają e-sklepy
Instagram wprowadza zmiany – tagi produktowe mają być dostępne dla wszystkich użytkowników, nie tylko dla zweryfikowanych kont profesjonalnych czy sklepów. Oznacza to, że każdy zyska opcję oznaczenia danego towaru w poście.
Duże ułatwienie dla konsumentów
Nowo wprowadzona możliwość ma ułatwić sprzedawcom zwiększenie zysków. Tagi produktowe to oznaczenia, które widać po naciśnięciu na zdjęcie. Link przeniesie nas do witryny sklepu czy profilu firmowego. To duże ułatwienie dla konsumentów – nie muszą poświęcać czasu na szukanie produktów.
Kontrola właścicieli marek
Po dodaniu tagu, właściciel danej marki zostanie o tym powiadomiony. Firmy czy twórcy zyskają opcję sprawdzenia otagowanych wiadomości na swoim profilu oraz sprawdzania i sortowania tagów. Będą mogli się upewnić, czy są one zgodne z produktami oraz zobaczyć, w jakim świetle zostały przedstawione.