Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Tagowanie produktów na Instagramie będzie dla wszystkich. Skorzystają e-sklepy

2022.03.28

Instagram wprowadza zmiany – tagi produktowe mają być dostępne dla wszystkich użytkowników, nie tylko dla zweryfikowanych kont profesjonalnych czy sklepów. Oznacza to, że każdy zyska opcję oznaczenia danego towaru w poście.

Duże ułatwienie dla konsumentów

Nowo wprowadzona możliwość ma ułatwić sprzedawcom zwiększenie zysków. Tagi produktowe to oznaczenia, które widać po naciśnięciu na zdjęcie. Link przeniesie nas do witryny sklepu czy profilu firmowego. To duże ułatwienie dla konsumentów – nie muszą poświęcać czasu na szukanie produktów.

Kontrola właścicieli marek

Po dodaniu tagu, właściciel danej marki zostanie o tym powiadomiony. Firmy czy twórcy zyskają opcję sprawdzenia otagowanych wiadomości na swoim profilu oraz sprawdzania i sortowania tagów. Będą mogli się upewnić, czy są one zgodne z produktami oraz zobaczyć, w jakim świetle zostały przedstawione.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...