Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Sukces SAMITO – emisja akcji na kwotę 2,1 mln zł

Czwartek, 10 Czerwiec 2021

SAMITO ma zadebiutować na NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r. Właśnie dobiegła końca oferta publiczna akcji SAMITO S.A., która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Spółka pozyskała od inwestorów aż 2,1 mln zł, co daje 139% założonego celu.

Pieniądze pozyskane z emisji akcji posłużą SAMITO do ugruntowania pozycji na rynku marketingu. Celem spółki jest dalszy rozwój rozwiązań pozwalających pozyskiwać odbiorców. Inwestycja pomoże w rozbudowaniu narzędzia wspierającego zarządzanie i monetyzację działań content marketingowych prowadzonych  zakresie e-commerce. Drugą innowacją, w którą inwestuje spółka, jest narzędzie redukujące liczbę porzuconych koszyków. Powstaje ono we współpracy SAMITO z PayNow (systemem płatności od ING). Już w najbliższym czasie ma ono nie tylko zadebiutować na runku, ale również pojawić się jako wtyczka do najpopularniejszych platform e-commerce. 

Data debiutu SAMITO na NewConnect nie została precyzyjnie określona. Ma on mieć miejsce na przełomie 2021 i 2022 roku. Emisja akcji była prowadzona przez Dom Maklerski INC za pośrednictwem platformy CrowdConnect.pl.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...