Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Sukces SAMITO – emisja akcji na kwotę 2,1 mln zł

2021.06.10

SAMITO ma zadebiutować na NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r. Właśnie dobiegła końca oferta publiczna akcji SAMITO S.A., która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Spółka pozyskała od inwestorów aż 2,1 mln zł, co daje 139% założonego celu.

Pieniądze pozyskane z emisji akcji posłużą SAMITO do ugruntowania pozycji na rynku marketingu. Celem spółki jest dalszy rozwój rozwiązań pozwalających pozyskiwać odbiorców. Inwestycja pomoże w rozbudowaniu narzędzia wspierającego zarządzanie i monetyzację działań content marketingowych prowadzonych  zakresie e-commerce. Drugą innowacją, w którą inwestuje spółka, jest narzędzie redukujące liczbę porzuconych koszyków. Powstaje ono we współpracy SAMITO z PayNow (systemem płatności od ING). Już w najbliższym czasie ma ono nie tylko zadebiutować na runku, ale również pojawić się jako wtyczka do najpopularniejszych platform e-commerce. 

Data debiutu SAMITO na NewConnect nie została precyzyjnie określona. Ma on mieć miejsce na przełomie 2021 i 2022 roku. Emisja akcji była prowadzona przez Dom Maklerski INC za pośrednictwem platformy CrowdConnect.pl.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...