Sukces Deichmanna w 2022 roku. Prawie 1 mld zł obrotu w Polsce
Spółka Deichmann odnotowała ponad 1 miliard złotych obrotu brutto w Polsce za 2022 rok. Oznacza to 33-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. W całym 2022 roku firma sprzedała w Polsce blisko 9 milionów par butów w 266 sklepach stacjonarnych i w sklepie online – oznacza to wzrost o 1,3 miliona par butów względem 2021 roku.
Spoty i powodzenie na arenie międzynarodowej
W minionym roku Deichmann powrócił również z kampaniami reklamowymi na polskim rynku. Twarzą marki jest znana wokalistka Sylwia Grzeszczak, która występuje w spotach telewizyjnych spółki. Dobrze przyjęta przez klientów została idea kampanii pod hasłem „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”. Rok 2022 stał dla Deichmanna pod znakiem sukcesu nie tylko w Polsce. Grupa obecna w 31 krajach osiągnęła w sumie sprzedaż brutto w wysokości 8,1 miliarda euro (netto 6,9 miliarda euro).
Deichmann 3.0
Deichmann opracował także nowy koncept sklepów, który jest sukcesywnie wdrażany w całym koncernie. Zmiany dotyczą nowocześniejszego wyglądu, efektowniejszej ekspozycji asortymentu, wprowadzenia kodów kolorystycznych do poszczególnych działów czy zastosowania rozwiązań digital signage. Projekt został nazwany Deichmann 3.0.