Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Sukces Deichmanna w 2022 roku. Prawie 1 mld zł obrotu w Polsce

2023.05.12

Spółka Deichmann odnotowała ponad 1 miliard złotych obrotu brutto w Polsce za 2022 rok. Oznacza to 33-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. W całym 2022 roku firma sprzedała w Polsce blisko 9 milionów par butów w 266 sklepach stacjonarnych i w sklepie online – oznacza to wzrost o 1,3 miliona par butów względem 2021 roku.

Spoty i powodzenie na arenie międzynarodowej

W minionym roku Deichmann powrócił również z kampaniami reklamowymi na polskim rynku. Twarzą marki jest znana wokalistka Sylwia Grzeszczak, która występuje w spotach telewizyjnych spółki. Dobrze przyjęta przez klientów została idea kampanii pod hasłem „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”. Rok 2022 stał dla Deichmanna pod znakiem sukcesu nie tylko w Polsce. Grupa obecna w 31 krajach osiągnęła w sumie sprzedaż brutto w wysokości 8,1 miliarda euro (netto 6,9 miliarda euro). 

Deichmann 3.0

Deichmann opracował także nowy koncept sklepów, który jest sukcesywnie wdrażany w całym koncernie. Zmiany dotyczą nowocześniejszego wyglądu, efektowniejszej ekspozycji asortymentu, wprowadzenia kodów kolorystycznych do poszczególnych działów czy zastosowania rozwiązań digital signage. Projekt został nazwany Deichmann 3.0.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...