Dzisiaj mamy: Piątek, 25 Lipiec 2025

Sukces aplikacji dm: wyróżnienie w Niemczech i rosnące zainteresowanie w Polsce

2025.07.24

Aplikacja dm została uznana za najbardziej przyjazną dla klienta aplikację B2C w Niemczech. Tytuł ten przyznano w ramach pierwszej edycji Digital Service Award, organizowanej przez KPMG we współpracy z Appinio i AIVITEX. Nagroda potwierdza, że aplikacja dm jest nie tylko nowoczesna i funkcjonalna, ale realnie ułatwia codzienne zakupy. Korzystają z niej także klienci w Polsce, gdzie liczba użytkowników i zamówień stale rośnie. Polska to pierwszy kraj, w którym dm od razu wdrożyła sprzedaż we wszystkich kanałach – stacjonarnie, online i w aplikacji.

7 milionów użytkowników i prestiżowa nagroda

Jury konkursu wyróżniło aplikację dm za intuicyjność, dostępność, wartości edukacyjne i ekologiczne podejście. Oceniano m.in. integrację z usługami wspierającymi zrównoważony rozwój. W dwuetapowym procesie badania uwzględniono opinie ok. 2000 konsumentów o 150 aplikacjach B2C. Do finału trafiło 15 najlepszych – zwyciężyła aplikacja dm. To jedna z najpopularniejszych aplikacji zakupowych w Niemczech, z ponad 7 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie. Odgrywa kluczową rolę w strategii omnichannel dm, łącząc zakupy online z programem PAYBACK i opcją ekspresowego odbioru w sklepach.

Rodzinne lato z aplikacją dm

Aplikacja dm zyskuje coraz większą popularność wśród Polaków – korzysta z niej już kilkaset tysięcy użytkowników. Rośnie także liczba zamówień składanych przez aplikację. Apka umożliwia sprawdzanie dostępności produktów, tworzenie list, szybkie zakupy online, skanowanie artykułów i łączenie z kontem PAYBACK. Wszystko w oparciu o politykę trwałych cen, niezmienianych przez co najmniej 4 miesiące. W lipcu trwa kampania „Rodzinne lato – kupony na topowe marki”, w ramach której użytkownicy aplikacji mogą skorzystać z 22 atrakcyjnych rabatów sięgających nawet -30%.

dm
Polecamy