Średniowieczne loga marek i real-time marketing
Czy słyszałeś o serialu „1670”? Polska produkcja bazująca na czasach średniowiecza cieszy się bardzo dużą popularnością wśród widzów odkąd tylko pojawiła się na platformie Netflix. Jak wyglądałoby loga różnych marek w tamtym okresie? Możemy je zobaczyć w social mediach!
Kolejne grafiki na Instagramie i Facebooku
Wiele mówi się o serialu „1670”, który w połowie grudnia zagościł na Netflixie. Od kilku dni możemy obserwować kolejne projekty średniowiecznych grafik, które w tamtych czasach służyłyby znanym firmom jako loga. Są tworzone przez użytkownika o nazwie ilya_stallone_artist. Pojawiły się zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie.
Marki wykorzystują „hype”
Na profilu ilya_stallone_artist widzimy średniowieczne loga takich marek, jak Telegram, Reddit, Ikea, Apple, Facebook czy Spotify. Niektóre firmy postanowiły wykorzystać real-time marketing i stworzyć własne wersje – grafikę w podobnym stylu udostępniły Pasibus oraz InPost.
Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/RytGotycki/posts/762998665863110?ref=embed_post