Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Sell a Service z milionem złotych od BRidge Alfa

2022.09.14

Polski start up Sell a Service otrzymał milion złotych dofinansowania w ramach programu BRidge Alfa, którego celem jest wsparcie najbardziej nowatorskich projektów. Przedsiębiorstwo ma stworzyć platformę dla biznesów usługowych, tym samym dostarczając im narzędzi strategicznych i technologicznych do sprzedaży internetowej.

Kto skorzysta z tego pomysłu?

Platforma będzie dedykowana firmom, które chcą rozszerzyć sprzedaż swoich usług o kanały online. Pierwsze takie narzędzia pojawią się na rynku na początku 2023 roku. Projekt nadzoruje Katarzyna Młynarczyk, CEO Sell a Service. Z kolei nad badaniami i kierunkiem rozwoju czuwa dr Marcin Chłodnicki. Start up chce odpowiedzieć na potrzeby firm usługowych, których popandemiczne działanie jest utrudnione.

Luka na rynku

Standardy na rynku e-commerce nie są dostosowane do sprzedaży usług, dlatego właśnie Sell a Service zamierza wprowadzić w życie swój projekt, wypełniając tym samym pewną lukę. Efektywne narzędzia zostaną udostępnione wszystkim firmom, które chcą usprawnić swoje funkcjonowanie.|

zdjęcie: Katarzyna Młynarczyk, CEO Sell a Service

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...