Sell a Service z milionem złotych od BRidge Alfa
Polski start up Sell a Service otrzymał milion złotych dofinansowania w ramach programu BRidge Alfa, którego celem jest wsparcie najbardziej nowatorskich projektów. Przedsiębiorstwo ma stworzyć platformę dla biznesów usługowych, tym samym dostarczając im narzędzi strategicznych i technologicznych do sprzedaży internetowej.
Kto skorzysta z tego pomysłu?
Platforma będzie dedykowana firmom, które chcą rozszerzyć sprzedaż swoich usług o kanały online. Pierwsze takie narzędzia pojawią się na rynku na początku 2023 roku. Projekt nadzoruje Katarzyna Młynarczyk, CEO Sell a Service. Z kolei nad badaniami i kierunkiem rozwoju czuwa dr Marcin Chłodnicki. Start up chce odpowiedzieć na potrzeby firm usługowych, których popandemiczne działanie jest utrudnione.
Luka na rynku
Standardy na rynku e-commerce nie są dostosowane do sprzedaży usług, dlatego właśnie Sell a Service zamierza wprowadzić w życie swój projekt, wypełniając tym samym pewną lukę. Efektywne narzędzia zostaną udostępnione wszystkim firmom, które chcą usprawnić swoje funkcjonowanie.|
zdjęcie: Katarzyna Młynarczyk, CEO Sell a Service