Dzisiaj mamy: Piątek, 26 Kwiecień 2024

Romet stawia na e-commerce i omnichannel

2023.03.17

Firma Romet – producent rowerów – decyduje się na włączenie sprzedaży internetowej do strategicznych celów biznesowych. Spółka będzie rozwijać narzędzia, które mają pomagać klientom indywidualnym w wybraniu roweru, akcesoriów czy usług.

Zmiany w sprzedaży B2C i B2B

W firmie Romet wprowadzony zostanie również nowy system sprzedaży B2B: wszystko po to, by usprawnić transakcje handlowe i współpracę z partnerami biznesowymi. Marka stawia na rozwój produktów oraz ekspansję zagraniczną. Klienci indywidualni zauważą szybsze działanie witryny, optymalizację ścieżki zakupowej czy rozbudowę zarządzania informacją, a klienci biznesowi – uproszczenie rozliczeń, lepszy system kontraktacji i automatyzację wielu procesów.

Nowe usługi

Romet zamierza także wprowadzić usługę ship from store, czyli wysyłkę zamówień do klientów prosto ze sklepu stacjonarnego. Chodzi bowiem o połączenie kanału online i offline, co pozwoli konsumentom uzyskać dostęp do końcówek kolekcji i ostatnich sztuk asortymentu. Później planowane jest wdrożenie usługi Click & Collect.

Źródło zdjęcia: LI Romet

Polecamy