Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Romet stawia na e-commerce i omnichannel

2023.03.17

Firma Romet – producent rowerów – decyduje się na włączenie sprzedaży internetowej do strategicznych celów biznesowych. Spółka będzie rozwijać narzędzia, które mają pomagać klientom indywidualnym w wybraniu roweru, akcesoriów czy usług.

Zmiany w sprzedaży B2C i B2B

W firmie Romet wprowadzony zostanie również nowy system sprzedaży B2B: wszystko po to, by usprawnić transakcje handlowe i współpracę z partnerami biznesowymi. Marka stawia na rozwój produktów oraz ekspansję zagraniczną. Klienci indywidualni zauważą szybsze działanie witryny, optymalizację ścieżki zakupowej czy rozbudowę zarządzania informacją, a klienci biznesowi – uproszczenie rozliczeń, lepszy system kontraktacji i automatyzację wielu procesów.

Nowe usługi

Romet zamierza także wprowadzić usługę ship from store, czyli wysyłkę zamówień do klientów prosto ze sklepu stacjonarnego. Chodzi bowiem o połączenie kanału online i offline, co pozwoli konsumentom uzyskać dostęp do końcówek kolekcji i ostatnich sztuk asortymentu. Później planowane jest wdrożenie usługi Click & Collect.

Źródło zdjęcia: LI Romet

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...