Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Prognoza na Black Friday 2021 – czy czeka nas rekordowy weekend?

2021.11.24

Już za 2 dni Black Friday, które każdego roku przynosi sklepom ogromne zyski. Jest to bardzo ważny moment dla e-handlu. Firmy przygotowują się do niego z dużym wyprzedzeniem, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik.

Sytuacja przed pandemią i w czasie pandemii

Według danych, które dostarczają sklepy działające na platformie Shoper, Czarny Piątek z roku na rok staje się coraz bardziej popularny. W 2020 roku odnotowano większą o 62% liczbę zamówień niż w 2019. Natomiast wartość transakcji wzrosła o ponad 50%. W 2019 roku podczas Black Friday liczba zamówień była większa o 154%, a wartość o 161% – w porównaniu z poprzednim, zwykłym piątkiem.

Wszystko dzięki przyspieszonej cyfryzacji

W tym roku e-handel podczas Czarnego Piątku ma osiągnąć rekordowe wyniki. Wszystko dzięki dynamicznemu rozwojowi e-commerce oraz wysokiemu poziomowi cyfryzacji. Spowodowała je przede wszystkim pandemia. Wiele konsumentów szykuje się na internetowe zakupy właśnie tego dnia, a 73% sprzedawców planuje obniżki cen.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...