Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Prognoza na Black Friday 2021 – czy czeka nas rekordowy weekend?

Środa, 24 Listopad 2021

Już za 2 dni Black Friday, które każdego roku przynosi sklepom ogromne zyski. Jest to bardzo ważny moment dla e-handlu. Firmy przygotowują się do niego z dużym wyprzedzeniem, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik.

Sytuacja przed pandemią i w czasie pandemii

Według danych, które dostarczają sklepy działające na platformie Shoper, Czarny Piątek z roku na rok staje się coraz bardziej popularny. W 2020 roku odnotowano większą o 62% liczbę zamówień niż w 2019. Natomiast wartość transakcji wzrosła o ponad 50%. W 2019 roku podczas Black Friday liczba zamówień była większa o 154%, a wartość o 161% – w porównaniu z poprzednim, zwykłym piątkiem.

Wszystko dzięki przyspieszonej cyfryzacji

W tym roku e-handel podczas Czarnego Piątku ma osiągnąć rekordowe wyniki. Wszystko dzięki dynamicznemu rozwojowi e-commerce oraz wysokiemu poziomowi cyfryzacji. Spowodowała je przede wszystkim pandemia. Wiele konsumentów szykuje się na internetowe zakupy właśnie tego dnia, a 73% sprzedawców planuje obniżki cen.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...