#PrasówkaEcomersy (09.09–13.09)
Pisaliśmy o wysokich wynikach finansowych Shopera w drugim kwartale 2024, podzieliliśmy się też wywiadem z Emilem Walczakiem, Head of Enterprise & Implementation w BaseLinker, na temat automatyzacji w e-commerce. Nasi czytelnicy mogli dowiedzieć się, jak poradziła sobie Grupa InPost w drugim kwartale br.
Wysokie wyniki finansowe Shopera
Shoper potwierdza wysokie wyniki finansowe za drugi kwartał 2024 roku – skorygowany wynik EBITDA wyniósł 15,8 mln zł, co oznacza wzrost o 32% rok do roku.
https://ecomersy.pl/jak-poradzil-sobie-shoper-w-ostatnich-miesiacach-wzorsty
Automatyzacja w e-commerce: jak zyskać przewagę nad konkurencją? Rozmowa z Emilem Walczakiem, Head of Enterprise & Implementation w BaseLinker
Automatyzacja w e-commerce to nie tylko trend, ale przede wszystkim zestaw narzędzi, który pozwala sprzedawcom internetowym działać sprawniej i osiągać lepsze rezultaty. Od obsługi magazynu i zamówień, przez marketing, aż po zarządzanie relacjami z klientami – automatyczne systemy wpływają na każdy element procesu. Jakie korzyści daje automatyzacja dla sklepów internetowych? W jaki sposób pomaga oszczędzać czas, optymalizować koszty i zwiększać satysfakcję klientów? O tym opowie nam ekspert – Emil Walczak, Head of Enterprise & Implementation w BaseLinker. Zapraszamy do lektury!
Wyniki InPostu w II kwartale 2024. Kolejne wzrosty
Jak poradziła sobie Grupa InPost w II kwartale 2024 roku? Okazuje się, że bardzo dobrze – wzrosły przychody, rentowność i liczba obsłużonych wolumenów. Kontynuowano również rozbudowę sieci urządzeń Paczkomat® na wszystkich kluczowych rynkach.
https://ecomersy.pl/wyniki-inpostu-w-ii-kwartale-2024-kolejne-wzrosty