Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Polski Strix i holenderski ShopWorks łączą się w jedną agencję

2022.07.07

Strix, który cieszy się mianem jednej z największych agencji e-commerce w Polsce, połączyła się z holenderskim ShopWorks. Teraz dla obu marek pracuje ponad 160 wykwalifikowanych pracowników związanych z handlem internetowym. Jakie jeszcze zalety ma ta fuzja?

Nowe możliwości

Integracja obu agencji wzmocniła każdą z nich. Krakowski Strix otwiera się na nowe rynki oraz rozwój w krajach Europy Zachodniej, natomiast ShopWorks ma teraz dostęp do profesjonalnego zespołu developerów z Europy Środkowo-Wschodniej. Nie znamy szczegółów umowy, wiadomo jednak, że Borys Skarba (prezes Strix) oraz Marc-Paul Brandt (prezes Shop Works) są dyrektorami zarządzającymi w nowotworzonej spółce.

Zalety dla obu firm

Większy podmiot skupi się na projektowaniu, budowie oraz optymalizacji platform cyfrowych dla europejskich klientów, którzy prowadzą sklepy internetowe oparte na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, takich jak Shopware, Magento czy Shopify. Dzięki fuzji oferta agencji będzie bardziej konkurencyjna, pełniejsza i bardziej wszechstronna. 

źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/strixcommerce/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...