Polski Strix i holenderski ShopWorks łączą się w jedną agencję
Strix, który cieszy się mianem jednej z największych agencji e-commerce w Polsce, połączyła się z holenderskim ShopWorks. Teraz dla obu marek pracuje ponad 160 wykwalifikowanych pracowników związanych z handlem internetowym. Jakie jeszcze zalety ma ta fuzja?
Nowe możliwości
Integracja obu agencji wzmocniła każdą z nich. Krakowski Strix otwiera się na nowe rynki oraz rozwój w krajach Europy Zachodniej, natomiast ShopWorks ma teraz dostęp do profesjonalnego zespołu developerów z Europy Środkowo-Wschodniej. Nie znamy szczegółów umowy, wiadomo jednak, że Borys Skarba (prezes Strix) oraz Marc-Paul Brandt (prezes Shop Works) są dyrektorami zarządzającymi w nowotworzonej spółce.
Zalety dla obu firm
Większy podmiot skupi się na projektowaniu, budowie oraz optymalizacji platform cyfrowych dla europejskich klientów, którzy prowadzą sklepy internetowe oparte na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, takich jak Shopware, Magento czy Shopify. Dzięki fuzji oferta agencji będzie bardziej konkurencyjna, pełniejsza i bardziej wszechstronna.
źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/strixcommerce/