Płatności powtarzalne BLIK – nowy standard subskrypcji i rachunków
BLIK ruszył z nowym spotem w ramach platformy kreatywnej „Ludzie Ery BLIKA”, promującym usługę Płatności powtarzalnych BLIK. Dzięki niej użytkownicy mogą w prosty i wygodny sposób opłacać subskrypcje oraz rachunki. Kampania została utrzymana w morskim klimacie i kontrastuje ryzyko wycieku danych przy tradycyjnych metodach płatności z bezpieczeństwem, które zapewnia nowa funkcjonalność BLIKA. Premiera kampanii miała miejsce 9 czerwca, a w roli charyzmatycznego wilka morskiego wystąpił Eryk Lubos.
Bezpieczne płatności cykliczne
Płatności powtarzalne BLIK to odpowiedź na rosnące oczekiwania użytkowników cyfrowych usług finansowych. Pozwalają na automatyczne opłacanie cyklicznych zobowiązań – od subskrypcji serwisów streamingowych po comiesięczne rachunki – bez konieczności każdorazowego zatwierdzania transakcji. Wystarczy raz wyrazić zgodę w aplikacji mobilnej banku, by kolejne płatności realizowały się samoczynnie – szybko, bezpiecznie i wygodnie. Wszystkimi Płatnościami powtarzalnymi BLIK można zarządzać bezpośrednio z poziomu aplikacji bankowej.
Wilk morski i papuga w kampanii BLIK
Wprowadzeniu Płatności powtarzalnych BLIK towarzyszy kampania reklamowa, która w przystępny sposób ukazuje, jak proste i bezpieczne stały się dziś płatności cykliczne. W spocie występuje wilk morski próbujący dyskretnie opłacić prenumeratę magazynu „Figlarne Syreny”, jednak jego zamiary zostają ujawnione przez gadatliwą papugę. Ta humorystyczna scena podkreśla różnicę między tradycyjnymi metodami płatności, narażającymi użytkowników na ryzyko wycieku danych, a nowoczesnym rozwiązaniem BLIK – które pozwala zarządzać subskrypcjami bezpiecznie, w obrębie aplikacji bankowej, bez konieczności podawania danych na zewnętrznych stronach.