Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Płatności odroczone w Google Pay. Na razie tylko projekt pilotażowy

2023.12.15

Operator usługi Google Pay nawiązał współpracę z firmami specjalizującymi się w płatnościach odroczonych: Zip oraz Affirm. Zapowiedziano już pilotaż nowej opcji, która pojawi się na początku w Stanach Zjednoczonych, i to już w styczniu 2024. Co jeszcze wiemy o BNPL w Google Pay?

Współpraca z Zip i Affirm

W fazie pilotażowej płatności odroczone w Google Pay mają być dostępne w aplikacjach bądź na stronach niektórych popularnych sprzedawców. Przy finalizacji zamówienia, gdy klient wybierze Google Pay, zobaczy ikony dostawców płatności odroczonych – Zip i Affirm. Jeżeli kupujący zgodzi się z warunkami usługi, będzie mógł rozłożyć płatności na raty czy przesunąć całość spłaty (po wcześniejszym założeniu konta).

Co zyskają sprzedawcy?

Współpraca Google z nowymi firmami to nowe możliwości dla sprzedawców. Zniknie potrzeba bezpośredniej integracji usługi BNPL w sklepie internetowym – narzędzie pojawi się jako dodatek do wdrożonego wcześniej Google Pay. Sprzedawcy nie będą musieli pokrywać żadnych dodatkowych płat. Jeżeli projekt pilotażowy zakończy się sukcesem, usługa będzie działać na większą skalę.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...