Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Platforma multibrandowa Sportano – nowa jakość na rynku e-commerce

Środa, 23 Marzec 2022

Nowa platforma multibrandowa, Sportano, jakiś czas temu zadebiutowała na polskim rynku. W jednym miejscu znalazły się produkty najlepszych marek sportowych, a oferowane towary (sprzęt, odzież oraz akcesoria) pochodzą tylko od sprawdzonych producentów. To miejsce przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i profesjonalistów.

Nastawienie na spełnianie potrzeb użytkowników

Platforma Sportano to nowa jakość dla branży sportowej. Na użytkowników czekają nie tylko produkty wysokiej jakości, ale też profesjonalna obsługa klienta, przejrzysty interfejs oraz prosta nawigacja (z podziałem na kategorie). Celem jej twórców było zapewnienie pozytywnego i szybkiego doświadczenia zakupowego. Strona została przygotowana na wielu odwiedzających jednocześnie. Sportano chce również promować zdrowy tryb życia oraz zamiłowanie do aktywności fizycznej.

Szybki kontakt z obsługą i liczne kategorie

Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z platformy, otrzymają mnóstwo wskazówek i porad od ekspertów. Pytania można zadawać za pośrednictwem infolinii, czatu, e-maili oraz formularzy. Sportano oferuje takie kategorie, jak turystyka, rowery i akcesoria, siłownia i fitness, sporty wodne, sporty walki, sporty rakietowe i zespołowe, sporty rekreacyjne czy wędkarstwo. W asortymencie znalazło się miejsce dla bardziej i mniej znanych marek, takich jak Nike, adidas, Matrix, Babolat. Użytkownicy mogą korzystać też z różnych promocji i ofert specjalnych.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...