Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Platforma multibrandowa Sportano – nowa jakość na rynku e-commerce

2022.03.23

Nowa platforma multibrandowa, Sportano, jakiś czas temu zadebiutowała na polskim rynku. W jednym miejscu znalazły się produkty najlepszych marek sportowych, a oferowane towary (sprzęt, odzież oraz akcesoria) pochodzą tylko od sprawdzonych producentów. To miejsce przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i profesjonalistów.

Nastawienie na spełnianie potrzeb użytkowników

Platforma Sportano to nowa jakość dla branży sportowej. Na użytkowników czekają nie tylko produkty wysokiej jakości, ale też profesjonalna obsługa klienta, przejrzysty interfejs oraz prosta nawigacja (z podziałem na kategorie). Celem jej twórców było zapewnienie pozytywnego i szybkiego doświadczenia zakupowego. Strona została przygotowana na wielu odwiedzających jednocześnie. Sportano chce również promować zdrowy tryb życia oraz zamiłowanie do aktywności fizycznej.

Szybki kontakt z obsługą i liczne kategorie

Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z platformy, otrzymają mnóstwo wskazówek i porad od ekspertów. Pytania można zadawać za pośrednictwem infolinii, czatu, e-maili oraz formularzy. Sportano oferuje takie kategorie, jak turystyka, rowery i akcesoria, siłownia i fitness, sporty wodne, sporty walki, sporty rakietowe i zespołowe, sporty rekreacyjne czy wędkarstwo. W asortymencie znalazło się miejsce dla bardziej i mniej znanych marek, takich jak Nike, adidas, Matrix, Babolat. Użytkownicy mogą korzystać też z różnych promocji i ofert specjalnych.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...