Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Platforma multibrandowa Sportano – nowa jakość na rynku e-commerce

2022.03.23

Nowa platforma multibrandowa, Sportano, jakiś czas temu zadebiutowała na polskim rynku. W jednym miejscu znalazły się produkty najlepszych marek sportowych, a oferowane towary (sprzęt, odzież oraz akcesoria) pochodzą tylko od sprawdzonych producentów. To miejsce przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i profesjonalistów.

Nastawienie na spełnianie potrzeb użytkowników

Platforma Sportano to nowa jakość dla branży sportowej. Na użytkowników czekają nie tylko produkty wysokiej jakości, ale też profesjonalna obsługa klienta, przejrzysty interfejs oraz prosta nawigacja (z podziałem na kategorie). Celem jej twórców było zapewnienie pozytywnego i szybkiego doświadczenia zakupowego. Strona została przygotowana na wielu odwiedzających jednocześnie. Sportano chce również promować zdrowy tryb życia oraz zamiłowanie do aktywności fizycznej.

Szybki kontakt z obsługą i liczne kategorie

Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z platformy, otrzymają mnóstwo wskazówek i porad od ekspertów. Pytania można zadawać za pośrednictwem infolinii, czatu, e-maili oraz formularzy. Sportano oferuje takie kategorie, jak turystyka, rowery i akcesoria, siłownia i fitness, sporty wodne, sporty walki, sporty rakietowe i zespołowe, sporty rekreacyjne czy wędkarstwo. W asortymencie znalazło się miejsce dla bardziej i mniej znanych marek, takich jak Nike, adidas, Matrix, Babolat. Użytkownicy mogą korzystać też z różnych promocji i ofert specjalnych.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...