Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 29 Kwiecień 2024

Plany spółki Glosel i nowy CMO

2023.09.08

Białostocka firma Glosel (właściciel taniaksiazka.pl) wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce. W ostatnich miesiącach w spółce zaszły spore zmiany, a w sierpniu stanowisko CMO (Chief Marketing Officer) objął Rafał Bartoszewicz – ekspert w zakresie handlu elektronicznego, strategii digitalowych i brandingowych.

Rozwój firmy i połączenie marek

W sierpniu o niemal 200% wzrosła liczba punktów odbioru osobistego w partnerskich lokalizacjach firmy Glosel. Obecnie zamówienia można odbierać w 12 stacjonarnych księgarniach pod marką TaniaKsiazka.pl i w 33 punktach odbioru. Celem na najbliższy okres jest także połączenie działów marketingu największych marek – TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.

Zwrot w stronę AI

Kolejnym krokiem w kierunku rozwoju ma być transformacja w stronę sztucznej inteligencji i data driven company. Ma to zwiększyć skuteczność procesów, przede wszystkim w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Warto także wiedzieć, że Glosel w ciągu ostatnich 5 lat zwiększył zatrudnienie o 45%.

Polecamy