Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Plany spółki Glosel i nowy CMO

2023.09.08

Białostocka firma Glosel (właściciel taniaksiazka.pl) wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce. W ostatnich miesiącach w spółce zaszły spore zmiany, a w sierpniu stanowisko CMO (Chief Marketing Officer) objął Rafał Bartoszewicz – ekspert w zakresie handlu elektronicznego, strategii digitalowych i brandingowych.

Rozwój firmy i połączenie marek

W sierpniu o niemal 200% wzrosła liczba punktów odbioru osobistego w partnerskich lokalizacjach firmy Glosel. Obecnie zamówienia można odbierać w 12 stacjonarnych księgarniach pod marką TaniaKsiazka.pl i w 33 punktach odbioru. Celem na najbliższy okres jest także połączenie działów marketingu największych marek – TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.

Zwrot w stronę AI

Kolejnym krokiem w kierunku rozwoju ma być transformacja w stronę sztucznej inteligencji i data driven company. Ma to zwiększyć skuteczność procesów, przede wszystkim w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Warto także wiedzieć, że Glosel w ciągu ostatnich 5 lat zwiększył zatrudnienie o 45%.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...