Plany spółki Glosel i nowy CMO
Białostocka firma Glosel (właściciel taniaksiazka.pl) wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce. W ostatnich miesiącach w spółce zaszły spore zmiany, a w sierpniu stanowisko CMO (Chief Marketing Officer) objął Rafał Bartoszewicz – ekspert w zakresie handlu elektronicznego, strategii digitalowych i brandingowych.
Rozwój firmy i połączenie marek
W sierpniu o niemal 200% wzrosła liczba punktów odbioru osobistego w partnerskich lokalizacjach firmy Glosel. Obecnie zamówienia można odbierać w 12 stacjonarnych księgarniach pod marką TaniaKsiazka.pl i w 33 punktach odbioru. Celem na najbliższy okres jest także połączenie działów marketingu największych marek – TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.
Zwrot w stronę AI
Kolejnym krokiem w kierunku rozwoju ma być transformacja w stronę sztucznej inteligencji i data driven company. Ma to zwiększyć skuteczność procesów, przede wszystkim w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Warto także wiedzieć, że Glosel w ciągu ostatnich 5 lat zwiększył zatrudnienie o 45%.