Plany Shopee na kolejny rok
Plany Shopee na 2023 rok obejmują dalsze zwiększanie GMV, przychody oraz liczbę przesyłek w Polsce. Niezwykle istotna jest automatyzacja procesów wewnętrznych, dzięki której możliwe staje się ograniczenie kosztów w zakresie dystrybucji zamówień czy pakowania przesyłek.
Stabilny rozwój w Polsce
Rok 2023 może stanowić wyzwanie dla sprzedawców e-commerce, z czego Shopee zdaje sobie sprawę. Nie wiadomo bowiem, kiedy inflacja się zmniejszy. Dla firmy najistotniejsze jest to, by odpowiadać na bieżące potrzeby konsumentów. Shopee może pochwalić się stabilnym rozwojem w Polsce. Z danych Mediapanel Gemius Polska wynika, że w listopadzie br. liczba użytkowników Shopee w naszym kraju wyniosła prawie 11 mln.
Strefa marek
Shopee planuje dużą promocję markowych produktów w „Strefie marek Shopee” w przyszłym roku. W tej kategorii będzie można znaleźć towary znanych firm, a współpraca z producentami zostanie rozszerzona. Część platformy zostanie poświęcona klientom, którzy chcą nabywać artykuły bezpośrednio od dystrybutorów znanych marek.
Źródło zdjęcia: screen z https://shopee.pl/