Pierwsze urodziny Klarny w Polsce
Klarna świętuje swoje pierwsze urodziny w Polsce. W ciągu roku fintech zdążył obsłużyć milion klientów, podjąć współpracę z 4 tys. sklepów internetowych wprowadzić wiele udogodnień dla swoich użytkowników. Najważniejszą decyzją było nawiązanie kooperacji z Grupą LPP oraz MODIVO (eobuwie).
Jakie udogodnienia zyskali polscy klienci Klarny?
Szwedzki fintech udostępnił swoje usługi również konsumentom takich brandów, jak H&M, Pandora oraz Etam. Po raz pierwszy pojawiły się one właśnie w sklepach (online i stacjonarnych) firmy H&M, pozwalając na skorzystanie z opcji „zapłać za 30 dni”. Klienci Klarny zyskali również dostęp do aplikacji zakupowej all-in-one, która pozwala na śledzenie dostaw oraz spadków cen, a także tworzenie list zakupowych i dostęp do indywidualnych zniżek czy promocji.
Kolejne współprace
W grudniu ubiegłego roku Klarna podjęła współpracę z marką IdoSell, a w marcu br. uruchomiła submarkę i jednostkę biznesową o nazwie „Klarna Kosma” – jest to Platforma Open Banking dedykowana różnym instytucjom finansowym. Dla fintechu bardzo ważny jest wkład w rozwój polskiego rynku fashion.