Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Pierwsze urodziny Klarny w Polsce

2022.09.22

Klarna świętuje swoje pierwsze urodziny w Polsce. W ciągu roku fintech zdążył obsłużyć milion klientów, podjąć współpracę z 4 tys. sklepów internetowych wprowadzić wiele udogodnień dla swoich użytkowników. Najważniejszą decyzją było nawiązanie kooperacji z Grupą LPP oraz MODIVO (eobuwie).

Jakie udogodnienia zyskali polscy klienci Klarny?

Szwedzki fintech udostępnił swoje usługi również konsumentom takich brandów, jak H&M, Pandora oraz Etam. Po raz pierwszy pojawiły się one właśnie w sklepach (online i stacjonarnych) firmy H&M, pozwalając na skorzystanie z opcji „zapłać za 30 dni”. Klienci Klarny zyskali również dostęp do aplikacji zakupowej all-in-one, która pozwala na śledzenie dostaw oraz spadków cen, a także tworzenie list zakupowych i dostęp do indywidualnych zniżek czy promocji.

Kolejne współprace

W grudniu ubiegłego roku Klarna podjęła współpracę z marką IdoSell, a w marcu br. uruchomiła submarkę i jednostkę biznesową o nazwie „Klarna Kosma” – jest to Platforma Open Banking dedykowana różnym instytucjom finansowym. Dla fintechu bardzo ważny jest wkład w rozwój polskiego rynku fashion.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...