Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Pierwsze paczkomaty na wsiach

2021.10.26

W 2021 roku Inpost zaplanował postawienie 5 tysięcy nowych paczkomatów. Aż 60% z nich pojawi się na terenach wiejskich. Ma to ułatwić mieszkańcom tych terenów robienie zakupów online.

Nowe rozwiązania

Maszyny mają zostać umieszczone w miejscach, gdzie do tej pory nigdy ich nie było. Dzięki temu firma zyska nowych, obiecujących klientów. Rafał Brzoska, prezes Inpostu, twierdzi, że największy potencjał e-commerce tkwi w osobach, które jeszcze nie miały z nim styczności.

Sukces marki

Inpost cały czas rośnie w siłę. W tym roku w Polsce będzie stało już 15,5-16 tys. paczkomatów. Jak widać, pandemiczny rok nie zaszkodził branży e-commerce, a wręcz przeciwnie – pozwolił jej bardziej rozwinąć skrzydła. Inpost odnotował aż 90 mln zysku w drugim kwartale 2020.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...