Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Payair z bezpiecznymi portfelami cyfrowymi

2022.07.21

Szwedzki fintech, Payair, oferuje swoim klientom nowoczesną metodę płatności, czyli Click to Pay. Oprócz tego, firma stawia na tokenizację kart płatniczych. Jej produkty zostały już poddane testom i posiadają certyfikat PCI-DSS.

Ochrona danych

Od 2019 roku Payair posiada biuro w Łodzi, a za jego rozwój odpowiadają Paweł Trybulski oraz Piotr Gorzechowski. Coraz więcej osób woli płacić za zakupy smartfonami, a nie kartami płatniczymi. Jest to wygodny i bezpieczny sposób. Szwedzki fintech proponuje konsumentom korzystanie z cyfrowych portfeli, które nie wymagają podawania danych z karty. W ten sposób można łatwiej ochronić się przed cyberprzestępcami.

Z kim współpracuje Payair?

Zbliżeniowy SDK Payair pozwala też bankom na wydawanie i digitalizację kart klienta bezpośrednio na system Android. Payair współpracuje z najważniejszymi na rynku firmami, takimi jak Visa czy American Express. Z kolei Mastercard niedawno zdecydował się zainwestować w fintech. Od 2012 on posiada najwyższy poziom certyfikacji PCI-DSS (level 1). Z oferty Payair korzystają głównie banki oraz PSPs (ang. payment service providers) z Europy Północnej oraz Środkowej.

fot. www.facebook.com/Payair

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...