Już 13 października odbędzie się Drop Day 2022 - konferencja on-line organizowana przez Sky-Shop
13 października br. o godzinie 14 odbędzie się największa bezpłatna konferencja o dropshippingu w Polsce – Drop Day! Uczestnicy nie muszą opuszczać swoich domów, ponieważ wszystko rozegra się online. Organizatorem jest Sky-Shop, natomiast portal ecomersy.pl został patronem medialnym wydarzenia.
Czego dotyczy konferencja?
W ciągu kilku godzin będzie można zdobyć najpotrzebniejszą wiedzę, by zacząć sprzedawać przez Internet – nawet jeżeli wcześniej nie miało się żadnej styczności z branżą e-commerce. Na konferencję zapraszamy również firmy już korzystające z dropshippingu – mogą zdobyć cenne wskazówki, jak prowadzić swój biznes. Program obejmuje następujące zagadnienia: definicja dropshippingu, legalność dropshippingu, współpraca z hurtownią, dropshipping na Allegro, mindset sprzedawcy i SEO vs. Dropshipping.
Wśród prelegentów znaleźli się eksperci związani z branżą:
- Aleksandra Panek, Allegro
- Tomasz Kubica, Sky-Shop.pl
- Anna Sarysz, Grupa iCEA
- Zofia Babicka-Klecor, Legal Geek
- Kinga Tobała, Sky-Shop.pl
- Łukasz Kamiński, Ekspert e-commerce
Zalety i bonusy
Warto wziąć udział w konferencji ze względu na możliwość bezpłatnego udziału w wydarzeniu, atrakcyjne rabaty od Partnerów, pakiet materiałów szkoleniowych, który otrzymasz po zakończeniu konferencji, oraz dodatkowe konsultacje z ekspertami. Na uczestników czekają takie bonusy, jak 0% prowizji na start + 500 zł do wydania na Allegro, 3 miesiące abonamentu gratis przy zakupie dowolnego pakietu na rok lub 1 miesiąc gratis przy opłacie kwartalnej od Sky-Shop, 33% rabatu na wszystkie dokumenty dla sprzedawcy od Legal Geek czy 40% rabatu na kurs „Dropshipping na Allegro od A do Z”.
– W kalendarzu branżowych eventów brakowało konferencji poświęconej w całości dropshippingowi, więc ją stworzyliśmy. Jako twórcy jednego z najchętniej wybieranych oprogramowań do dropshippingu doskonale wiemy, przed jakimi wyzwaniami stoją przedsiębiorcy zaczynający sprzedaż w tym modelu. Zbudowaliśmy agendę, która od A do Z przeprowadzi uczestników przez wszystkie istotne tematy. W 6 prelekcjach wraz z partnerami zamknęliśmy praktyczną wiedzą do wykorzystania natychmiast. – mówi Kinga Tobała ze Sky-Shop, jedna z prelegentek i organizatorów Drop Day 2022 - W pierwszych dniach, jeszcze przed startem szerokich działań promocyjnych, na Drop Day zapisało się ponad 100 osób. To najlepszy dowód na to, że konferencja jest strzałem w dziesiątkę. - dodaje.