Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Już 13 października odbędzie się Drop Day 2022 - konferencja on-line organizowana przez Sky-Shop

2022.09.30

13 października br. o godzinie 14 odbędzie się największa bezpłatna konferencja o dropshippingu w Polsce – Drop Day! Uczestnicy nie muszą opuszczać swoich domów, ponieważ wszystko rozegra się online. Organizatorem jest Sky-Shop, natomiast portal ecomersy.pl został patronem medialnym wydarzenia.

Czego dotyczy konferencja?

W ciągu kilku godzin będzie można zdobyć najpotrzebniejszą wiedzę, by zacząć sprzedawać przez Internet – nawet jeżeli wcześniej nie miało się żadnej styczności z branżą e-commerce. Na konferencję zapraszamy również firmy już korzystające z dropshippingu – mogą zdobyć cenne wskazówki, jak prowadzić swój biznes. Program obejmuje następujące zagadnienia: definicja dropshippingu, legalność dropshippingu, współpraca z hurtownią, dropshipping na Allegro, mindset sprzedawcy i SEO vs. Dropshipping.


Wśród prelegentów znaleźli się eksperci związani z branżą:

  • Aleksandra Panek, Allegro
  • Tomasz Kubica, Sky-Shop.pl
  • Anna Sarysz, Grupa iCEA
  • Zofia Babicka-Klecor, Legal Geek
  • Kinga Tobała, Sky-Shop.pl
  • Łukasz Kamiński, Ekspert e-commerce

Zalety i bonusy

Warto wziąć udział w konferencji ze względu na możliwość bezpłatnego udziału w wydarzeniu, atrakcyjne rabaty od Partnerów, pakiet materiałów szkoleniowych, który otrzymasz po zakończeniu konferencji, oraz dodatkowe konsultacje z ekspertami. Na uczestników czekają takie bonusy, jak 0% prowizji na start + 500 zł do wydania na Allegro, 3 miesiące abonamentu gratis przy zakupie dowolnego pakietu na rok lub 1 miesiąc gratis przy opłacie kwartalnej od Sky-Shop, 33% rabatu na wszystkie dokumenty dla sprzedawcy od Legal Geek czy 40% rabatu na kurs „Dropshipping na Allegro od A do Z”.

 – W kalendarzu branżowych eventów brakowało konferencji poświęconej w całości dropshippingowi, więc ją stworzyliśmy. Jako twórcy jednego z najchętniej wybieranych oprogramowań do dropshippingu doskonale wiemy, przed jakimi wyzwaniami stoją przedsiębiorcy zaczynający sprzedaż w tym modelu. Zbudowaliśmy agendę, która od A do Z przeprowadzi uczestników przez wszystkie istotne tematy. W 6 prelekcjach wraz z partnerami zamknęliśmy praktyczną wiedzą do wykorzystania natychmiast. – mówi Kinga Tobała ze Sky-Shop, jedna z prelegentek i organizatorów Drop Day 2022 - W pierwszych dniach, jeszcze przed startem szerokich działań promocyjnych, na Drop Day zapisało się ponad 100 osób. To najlepszy dowód na to, że konferencja jest strzałem w dziesiątkę. - dodaje.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...