Odzieżowy butik internetowy w nowej odsłonie: od Agrafki do LoveUs
Czy chcesz poznać historię butiku odzieżowego LoveUs, który przeszedł rebranding w ciągu zaledwie 10 dni? Marka ta jest przykładem ogromnego zaangażowania i siły współpracy między właścicielką a agencją reklamową. LoveUs to dowód na to, że determinacja i umiejętność dostosowywania się do zmiennych warunków prowadzą do sukcesu na rynku e-commerce. Pokrótce przedstawiamy drogę, jaką przeszła Agrafka i w jaki sposób stała się e-sklepem LoveUs.
LoveUs – marka osobista z pasją
Loveus.pl, sklep z odzieżą damską, jeszcze niedawno nosił nazwę Butik Agrafka. Pod skrzydła Medializer (agencji specjalizującej się w tworzeniu i rozwoju butików odzieżowych) trafił w październiku 2023 roku, skąd więc pomysł na rebranding po tak krótkim czasie? Zacznijmy od początku. LoveUs to marka osobista, która skupia się na sprzedaży internetowej i stacjonarnej, a jej właścicielką jest charyzmatyczna modelka, Karolina. Do najistotniejszych elementów jej tożsamości należy bliskość z klientkami. Butik Agrafka cały czas się rozwijał, jednak w kwietniu br. inny podmiot wystąpił z roszczeniami wobec nazwy sklepu. Szybko okazało się, że konieczność jej zmiany to również szansa na świeży start, wprowadzenie w życie odważniejszych strategii i wypróbowanie nowych rozwiązań.
Co – oprócz nazwy – się zmieniło?
Marka LoveUs, która nosi łatwą do zapamiętania, atrakcyjną nazwę, zyskała nowe logo oraz identyfikację wizualną. Agencja Medializer przygotowała dla niej odświeżoną, zapadającą w pamięć szatę graficzną, a logo przedstawia prosty font z twistem, który w ciekawy sposób odzwierciedla charakter marki. Nieco zmieniony został również layout sklepu – teraz towarzyszy mu wyrazisty róż oraz odżywcza limonka. Trwają prace nad projektem materiałów drukowanych z nowym logo (m.in. podziękowań za zakupy), które będą trafiały do paczek. Odzieżowy butik LoveUs działa pod zmienioną nazwą od 14 maja br. – w tym dniu została zorganizowana akcja promocyjna, a klientki bardzo chętnie się w nią zaangażowały. Od początku naszej współpracy z agencją Medializer, czyli po niespełna 8 miesiącach od startu, obrót sklepu wzrósł o 3000%.